• تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 تیر 1398 - 9:48
  • کد خبر : 28120
  • چاپ خبر

گرایش به آموزه‌های قرآنی و اسلامی تنها راه نجات جامعه امروز

گرایش به آموزه‌های قرآنی و اسلامی تنها راه نجات جامعه امروز حجت الاسلام محمدی بیان کرد: اگر در جامعه اسلامی ما لغزشی وجود دارد این امر ناشی از فاصله گرفتن از  آموزه های قرآنی و معنویت است. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، مراسم معنوی محفل انس با قرآن در سقاخانه ابوالفضل (ع) شهرستان زرند

گرایش به آموزه‌های قرآنی و اسلامی تنها راه نجات جامعه امروز

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: اگر در جامعه اسلامی ما لغزشی وجود دارد این امر ناشی از فاصله گرفتن از  آموزه های قرآنی و معنویت است.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، مراسم معنوی محفل انس با قرآن در سقاخانه ابوالفضل (ع) شهرستان زرند با حضور قاریان ممتاز این شهرستان و رئیس دادگستری، قضات و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی رئیس دادگستری زرند در این محفل نورانی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله دکتر بهشتی معمار دستگاه قضا و دیگر شهدای انقلاب، قرآن را میراث گرانمایه پیامبر خاتم (ص) دانست و افزود: روی آوردن به آموزه های قرآنی تنها نسخه نجات بشریت است .

حجت الاسلام محمدی قاریان و حافظان قرآن کریم را از جمله گنجینه‌های ارزشمند در جامعه اسلامی دانست و گفت: تنها راه نجات امروز جامعه در مقابل امواج تهاجم فرهنگی دشمنان روی آوردن به آموزه‌های قرآن کریم و اسلامی است.

وی ادامه داد : اگر در جامعه اسلامی ما لغزشی وجود دارد این امر ناشی از فاصله گرفتن از آموزه های قرآنی و معنویت است.

رئیس دادگستری زرند با تاکید بر گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه گفت جذب وترویج قرآن کریم در بین قشرهای مختلف مردم بویژه جوانان و نوجوانان در کاهش جرم در جامعه نقش بسیار بسزایی دارد .

در پایان این مراسم جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و به سوالات قضایی شرکت کنندگان توضیحات کامل داده شد .

 انتهای پیام/

باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

برچسب ها