• تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 تیر 1398 - 10:53
  • کد خبر : 28124
  • چاپ خبر

لزوم تقویت فرهنگ صلح و سازش در جامعه

لزوم تقویت فرهنگ صلح و سازش در جامعه حجت الاسلام محمدی ضمن ابراز تاسف از افزایش ورودی پرونده های قضایی به دادگستری زرند، خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش مسئولین و مردم و تقویت فرهنگ صلح و سازش در جامعه، تقویت شوراهای حل اختلاف، پادر میانی ریش سفیدان و بزرگان، جهت کاهش آمار ورودی

لزوم تقویت فرهنگ صلح و سازش در جامعه

حجت الاسلام محمدی ضمن ابراز تاسف از افزایش ورودی پرونده های قضایی به دادگستری زرند، خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش مسئولین و مردم و تقویت فرهنگ صلح و سازش در جامعه، تقویت شوراهای حل اختلاف، پادر میانی ریش سفیدان و بزرگان، جهت کاهش آمار ورودی پرونده ها به دادگستری شد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، بمناسبت هفته قوه قضاییه همایش بزرگداشت این هفته با حضور اعضای شورای تامین، جمعی از مسئولین اجرایی، روحانیون، بسیجیان، قضات، وکلا و دست اندر کاران دستگاه قضا شهرستان در محل سینما آزادی، در حال برگزاریست.
حجت الاسلام محمدی در این همایش ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، بویژه معمار دستگاه قضا و قانون اساسی شهید آیت الله دکتر بهشتی، بر بالا بردن کیفیت سطح عدالت و عدالت گستری در جامعه توسط متولین امر قضا خصوصا قضات و وکلا تاکید کرد و امانت داری را از مهم ترین خصوصیات و ارکان عوامل حامی و مجری دادگستری دانست.

وی ضمن ابراز تاسف از افزایش ورودی پرونده های قضایی به دادگستری زرند، خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش مسئولین و مردم و تقویت فرهنگ صلح و سازش در جامعه، تقویت شوراهای حل اختلاف، پادر میانی ریش سفیدان و بزرگان، جهت کاهش آمار ورودی پرونده ها به دادگستری شد.

وی در پایان نسبت به ناکارآمدی جامعه و به تبع آن تاثیر بالقوه آن بر روی بنیان و نهاد خانواده ها هشدار بسیار جدی داد و یکی از تاثیرات آن را وجود آمار ۲۸ درصدی طلاق در شهر مذهبی و متدینی مثل زرند دانست.

علی صادق زاده سرپرست جدید فرمانداری زرند نیز در این همایش، ضمن تبریک و تهنیت هفته قوه قضاییه به سخت کوشان این قوه عدالت محور، تلاش وافر دست اندر کاران دستگاه قضا زرند را در راستای ایجاد عدالت و امنیت در سطح شهرستان، بسیار مطلوب عنوان کرد.

وی گفت: در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و دشمن نزدیک به چهل سال است در حال توطئه چینی علیه میهن اسلامی است که امروز ملت صبور، مقاوم و همیشه در صحنه با تمام توان در تمامی عرصه ها ایستادگی میکند و همچنان افتخار و عزت آفرینی می نمایند.

وی با بیان اینکه رهبری مقتدرانه و با تدبیر مقام معظم رهبری (حفظه الله) از مهم ترین و اصلی ترین علت های عزت و سربلندی روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امروز ما به آن نقطه، میزان قدرت و ظرفیت رسیده ایم که با کوچکترین تجاوز دشمن به این مرز و بوم، پاسخی بسیار سخت و دندان شکن میبینند و موضوع ساقط کردن اخیر پهباد فوق پیشرفته آمریکایی توسط حافظان امنیت کشور، مصلح این ادعاست.

صادقزاده ابراز داشت: ملت ما همچنان راه اقتدار و سربلندی خود را با عزمی جزم تر طی خواهند کرد و توظئه های دشمنان را خنثی میکنند.

وی به رفع مسائل و مشکلات شهرستان را در سایه همدلی و وحدت مسئولین و مردم دانست و با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده در سطح شهرستان، آینده زرند را بسیار روشن و امیدوارکننده عنوان کرد.

نماینده عالی دولت از همکاری تنگاتنگ دستگاه های اجرایی با دستگاه قضایی شهرستان جهت کاهش آمار پرونده های ورودی به دادگستری خبر داد و نسبت به برنامه ها و تدابیر ویژه مدیریت جدید تیم اجرایی شهرستان در این راستا خبر داد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از کارمندان و پرسنل دستگاه قضایی شهرستان زرند که موفق به کسب رتبه برتر شدند تجلیل و تقدیر شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها