• تاریخ انتشار : جمعه 7 تیر 1398 - 19:20
  • کد خبر : 28153
  • چاپ خبر

بیانیه گام دوم انقلاب بهترین راهکار و راه حل در برابر مشکلات

بیانیه گام دوم انقلاب بهترین راهکار و راه حل در برابر مشکلات  حجت الاسلام رنجبر تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که با درایت ،تدبیر و تلاش مقام معظم رهبری تهیه شده است بهترین راهکار و راه حل در برابر مشکلات کشور است. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، در راستای تبیین گام دوم انقلاب

بیانیه گام دوم انقلاب بهترین راهکار و راه حل در برابر مشکلات

 حجت الاسلام رنجبر تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که با درایت ،تدبیر و تلاش مقام معظم رهبری تهیه شده است بهترین راهکار و راه حل در برابر مشکلات کشور است.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، در راستای تبیین گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری نشست بصیرتی با همین مضمون با حضور حجت الاسلام دکتر رنجبر در جمع مردم شهرستان زرند در سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار گردید.

حجت الاسلام دکتر رنجبر با اشاره به سابقه اطلاعاتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ایران در زمینه اطلاعاتی پیشرفت های خوبی داشته است، دستگیری عبدالمالک ریگی ، جیسون رضائیان و … از جمله آنهاست.

وی تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که با درایت ،تدبیر و تلاش مقام معظم رهبری تهیه شده بهترین راهکار و راه حل برای رهایی از مشکلات کشور است.

حجت الاسلام رنجبر یادآورشد: کشوری که تا این اندازه در مباحث اطلاعاتی ، امنیتی و سیاسی پیشرفت داشته چرا در مسائل اقتصادی دچار مشکل است؟!

حجت الاسلام رنجبر با تاکید بر اینکه کاندیدهای انتخابات کشور چه ریاست جمهوری و چه نمایندگی مجلس باید به دنبال مطالبات کلان کشور باشند یادآور شد: در این برهه از زمان مطالبه اساسی کشور بر اساس آنچه که عقل حکم می کند و بر اساس فرامین مقام معظم رهبری مقاوم سازی اقتصادی است.

وی در ادامه افزود: در دیدار اخیر رهبرانقلاب با خودروسازان از آنها به جهت عدم تولید و عرضه محصولات گله داشتند و معتقد بودند مگر جوانانی که موشک های قدرتمند می سازند نمیتوانند قطعات خودرو تولید کنند؟!

وی با بیان اینکه قرار نیست همه موارد جزئی را رهبری تذکر دهند پس وظیفه دولت و مجلس چیست، خاطرنشان کرد: چرا مسئولین باور ندارند که در جنگ اقتصادی هستیم؟ اکنون زمان جنگ اقتصادی است و به فرموده رهبری هر نفسی که به دو قطبی کردن جامعه کمک کند خائن است. همه باید تلاش کنند تا با اتحاد کامل این دوران سخت را پشت سر بگذاریم.

وی اظهار داشت: هدف از اقتصاد لیبرالی این است که درآمد بین اغنیاء توزیع شود مثل اقتصاد کشور آمریکا که ۸۵ درصد درآمدها بین ثروتمندان توزیع شده و تنها ۱۵ درصد بین اقشار دیگر مردم توزیع شده است در ایران ما باید اقتصاد اسلامی داشته باشیم.

حجت الاسلام رنجبر گفت: یکی از اشکلات امروزه عدم ورود علمای دین به مجلس شورای اسلامی است. باید یک درصدی از مجلس را مجتهدین دینی تشکیل دهند و بر اساس مبانی اسلامی قوانین را وضع کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها