• تاریخ انتشار : جمعه 7 تیر 1398 - 20:06
  • کد خبر : 28162
  • چاپ خبر

نجات سرنشینان دو خودرو در مرکز شهر زرند 

نجات سرنشینان دو خودرو در مرکز شهر زرند  ظهر امروز جمعه ۷ تیرماه ۱۳۹۸ و در پی اعلام مرکز پیام شهرداری مبنی بر وقوع تصادف بین دو دستگاه خودروی سواری در چهار راه باهنر نیروهای این سازمان به یاری آسیب دیدگان شتافتند. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، مسعود مومنی فرد رئیس سازمان آتش نشانی

نجات سرنشینان دو خودرو در مرکز شهر زرند 

ظهر امروز جمعه ۷ تیرماه ۱۳۹۸ و در پی اعلام مرکز پیام شهرداری مبنی بر وقوع تصادف بین دو دستگاه خودروی سواری در چهار راه باهنر نیروهای این سازمان به یاری آسیب دیدگان شتافتند.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، مسعود مومنی فرد رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام این خبر گفت: در پی این حادثه که به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه رخ داد دو دستگاه خودروی پژو۲۰۷ و پیکان بایکدیگر برخورد داشتند.

وی گفت: در این حادثه ۶ سرنشین دو خودرو گرفتار شده بودند که با حضور به موقع نیروهای این سازمان آنها نجات یافته و به خارج از محل حادثه هدایت شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند افزود: یکی از دو خودرو به علت نشت گاز در معرض انفجار قرار داشت که خوشبختانه با حضور نیروهای این سازمان از حادثه دلخراش دیگری جلوگیری شد.

وی اظهار امیدواری کرد: شهروندان در زمان رانندگی بیش از پیش نکات ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها