• تاریخ انتشار : یکشنبه 9 تیر 1398 - 9:48
  • کد خبر : 28176
  • چاپ خبر

ورود به کانون خانواده ها، مهم ترین مولفه جهت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر

ورود به کانون خانواده ها، مهم ترین مولفه جهت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر سرپرست فرمانداری زرند، با بیان اینکه خانواده ها زیربنای جامعه سالم را میسازند، بر لزوم ورود جدی به کانون خانواده ها جهت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، علی صادقزاده در کارگاه

ورود به کانون خانواده ها، مهم ترین مولفه جهت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر

سرپرست فرمانداری زرند، با بیان اینکه خانواده ها زیربنای جامعه سالم را میسازند، بر لزوم ورود جدی به کانون خانواده ها جهت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، علی صادقزاده در کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر که با حضور دکتر نوذر نخعی مشاور ارشد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان به عنوان مدرس این کارگاه و جمعی از مسئولین اجرایی، دهیاران و نمایندگان ادارات در محل مرکز بهداشت زرند برگزار شد، افزود: مواد مخدر و اعتیاد به آن، مهم ترین معضل اجتماعی است که مبارزه با این پدیده شوم و آسیب زای اجتماعی باید به طور جدی در دستور کار دستگاه ها قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری زرند گفت: همانطور که در سطح شهرستان در بخش صنعت و معدن پیشرفت های خوبی داشتیم، باید در بحث اجتماعی برای شهرستان رویکرد جدیدی را اتخاذ نماییم و جهت اعتلای بیش از پیش آن تلاش نماییم.

صادقزاده با بیان اینکه خانواده ها زیربنای جامعه سالم را میسازند، بر لزوم ورود جدی به کانون خانواده ها جهت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر تاکید کرد، و از اعلام آمادگی کامل دستگاه های اجرایی شهرستان جهت تعامل و همکاری همه جانبه جهت فرهنگ سازی و آموزش در این زمینه خبر داد.

وی همچنین تصریح کرد: در راستای ارتقا شاخص های امنیتی، اهتمام ویژه ای داریم جهت نصب دوربین های مداربسته خصوصا در سطح شهرها و در همین راستا بیش از ۲ میلیارد تومان از اعتبارات سال ۹۸ شهرستان در این زمینه اختصاص داده ایم.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان در پایان خواستار ادامه روند برگزاری اینگونه کارگاه های آموزشی در سطح شهرستان خصوصا در روستاها، مدارس، دانشگاه ها و ادارات شد و افزود: تمامی دستگاه های متولی اعم از ادارات، آموزش و پرورش، شهرداریها، دهیاریها و دیگر ارگانهای مربوطه ملزم به همکاری با شبکه و مرکز بهداشت زرند در زمینه آموزش و فرهنگ سازی می باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها