• تاریخ انتشار : یکشنبه 9 تیر 1398 - 12:47
  • کد خبر : 28183
  • چاپ خبر

بخش خصوصی راهی برای رفع مشکل اشتغال در زرند

بخش خصوصی راهی برای رفع مشکل اشتغال در زرند استاندار کرمان  تاکید کرد: بخش خصوصی می تواند مشکل اشتغال را حل کند، این بخش می تواند با سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای مختلف به جذب نیرو با اولویت بومی بپردازد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، فدایی استاندار کرمان در یادواره شهید گمنام در منطقه

بخش خصوصی راهی برای رفع مشکل اشتغال در زرند

استاندار کرمان  تاکید کرد: بخش خصوصی می تواند مشکل اشتغال را حل کند، این بخش می تواند با سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای مختلف به جذب نیرو با اولویت بومی بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، فدایی استاندار کرمان در یادواره شهید گمنام در منطقه بهشت وحدت زرند با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و بر به کارگیری دستورات پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار به استناد آیات قرآن تاکید کرد.

استاندار کرمان با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق(ع)، گفت: اگر بخواهیم مشکلات جامعه حل شود باید با یکدیگر همکاری و در کارها مشارکت داشته باشیم.

فدائی  در ادامه و در تشریح بحث اشتغال گفت: تنها راه اشتغال استخدام در دستگاه های دولتی نیست و با توجه به نیاز اندک و لزوم چابک سازی دولت در این بخش با محدودیت مواجه هستیم ضمن آنکه استخدام در دستگاه های دولتی همراه با فراخوان عمومی، آزمون و رقابت است.

استاندار کرمان بابیان اینکه بخش خصوصی می تواند مشکل اشتغال را حل کند اظهار داشت: این بخش می تواند با سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای مختلف به جذب نیرو با اولویت بومی همانند واحدهای معدنی و صنعتی در زرند بپردازد.

وی افزایش واحدهای خصوصی و سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی، گردشگری و دیگر بخش ها را نوید بخش اشتغال جدید عنوان کرد.

اشتغال خانگی، خرد و خوداشتغالی موضوع دیگری بود که استاندار به آن اشاره کرد و گفت: آموزش های فنی و حرفه ای و استفاده از تسهیلات ارزان قیمت، توسعه این گروه از شغل ها را تسریع می بخشد و راه برای اشتغال زایی در این زمینه باز و هموار است.

دکترفدائی از وجود متقاضی، مجوز ها و تامین منابع مالی به عنوان ملزومات اشتغال زایی در بخش خصوصی نام برد و گفت: سرمایه گذاری اهالی هر منطقه برای اشتغال زایی بسیار مهم است و منابع محلی و مردمی در کنار یکدیگر منبعی مهم در توسعه به شمار می رود.

 استاندار کرمان حضور در جمع مردم و خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و اظهار امیدواری کرد منطقه بهشت وحدت با مشارکت و همدلی مردم و مسئولان با شتاب افزونتری توسعه یابد.

استاندار کرمان پیش از حضور در جمع اهالی در گلزار شهدا بهشت وحدت به مقام شامخ شهیدان‌ادای احترام کرد.

استاندار همچنین به درخواست های اهالی رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها