• تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 12:47
  • کد خبر : 28318
  • چاپ خبر

تکمیل عملیات آسفالت توپکا باند دوم پل مطهرآباد زرند تا دو روز آینده

تکمیل عملیات آسفالت توپکا باند دوم پل مطهرآباد زرند تا دو روز آینده علی صادقزاده سرپرست فرمانداری زرند در بازدید از روند آسفالت و تکمیل باند دوم پل ورودی زرند از سمت کرمان (پل مطهرآباد)، از اتمام عملیات آسفالت لایه دوم (توپکا) این پروژه به طول ۲ کیلومتر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری زرند

تکمیل عملیات آسفالت توپکا باند دوم پل مطهرآباد زرند تا دو روز آینده

علی صادقزاده سرپرست فرمانداری زرند در بازدید از روند آسفالت و تکمیل باند دوم پل ورودی زرند از سمت کرمان (پل مطهرآباد)، از اتمام عملیات آسفالت لایه دوم (توپکا) این پروژه به طول ۲ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، سرپرست فرمانداری زرند با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه شاهد سهولت ترافیکی و کاهش خطرات و سوانح رانندگی در این محور پر تردد و اصلی شهر زرند خواهیم بود، تصریح کرد: اهتمام ویژه ای داریم جهت به اتمام رساندن و بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه در آینده نزدیک، که متاسفانه در گذشته به دلایلی روند تکمیل این پروژه به تاخیر و تعویق افتاده بود.

عباس نورالدینی رئیس اداره راه و شهرسازی زرند نیز اظهار داشت: به طور همزمان با آسفالت لایه دوم، عملیات نصب علائم و تجهیزات ایمنی مسیر اصلی در حال اجرا میباشد که پس از آن و اجرای اتصال زیرگذر روستای مطهرآباد، این پل به زیر بار ترافیک خواهد رفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها