• تاریخ انتشار : دوشنبه 17 تیر 1398 - 15:17
  • کد خبر : 28330
  • چاپ خبر

فروش غیرحضوری انشعاب برق/ حذف قبوض کاغذی برق در زرند

فروش غیرحضوری انشعاب برق/ حذف قبوض کاغذی برق در زرند مدیریت اداره برق شهرستان زرند تاکید کرد: از سال گذشته برای اولین بار در استان کرمان فروش انشعاب غیر حضوری آغاز شد و مشترکین میتوانند از طریق دفاتر پیشخوان درخواست خود را ثبت نمایند/ حذف قبوض کاغذی از ۱۳ خردادماه ۱۳۹۸ در زرند به دلیل

فروش غیرحضوری انشعاب برق/ حذف قبوض کاغذی برق در زرند

مدیریت اداره برق شهرستان زرند تاکید کرد: از سال گذشته برای اولین بار در استان کرمان فروش انشعاب غیر حضوری آغاز شد و مشترکین میتوانند از طریق دفاتر پیشخوان درخواست خود را ثبت نمایند/ حذف قبوض کاغذی از ۱۳ خردادماه ۱۳۹۸ در زرند به دلیل داشتن پتانسیل بالا آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، نشست خبری مدیریت توزیع برق شهرستان زرند با اصحاب رسانه و خبرنگاران صبح امروز در اداره برق شهرستان زرند برگزار شد.

احسان قاسمیان مدیریت توزیع برق شهرستان زرند در این دیدار بیان کرد: بیشترین مصرف برق در شهرستان زرند مربوط به کشاورزی و صنعت می باشد که با رعایت نکاتی در مدیریت مصرف برق تا حد زیادی کنترل شده است.

قاسمیان مهم ترین هدف اداره برق شهرستان زرند مدیریت مصرف برق در زمان پیک بار دانست و یادآورشد: زمان پیک مصرف از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریورماه می باشد که اوج آن در تیر و مرداد ماه است که با تغییر ساعات کار ادارات مصرف برق نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش یافت.

وی ادامه داد: در بخش کشاورزی و صنعت که بیشترین میزان مصرف برق را در استان کرمان داشته اند با هماهنگی و همکاری مسئولین و مردم کنترل شده است.

قاسمیان تصریح کرد: در بخش خانگی یک الگوی مصرف تعریف شده است که براساس آن ۳۰۰کیلووات مصرف مجاز هر مشترک می باشد که اگر بیشتر از این مقدار باشد مشترکین باید هزینه بیشتری پرداخت نمایند.

فروش غیرحضوری انشعاب برق

مدیریت اداره برق شهرستان زرند تاکید کرد: از سال گذشته برای اولین بار در استان کرمان فروش انشعاب غیر حضوری آغاز شد و مشترکین میتوانند از طریق دفاتر پیشخوان درخواست خود را ثبت نمایند.

وی افزود: حذف قبوض کاغذی از ۱۳ خردادماه ۱۳۹۸ در زرند به دلیل داشتن پتانسیل بالا آغاز شده است. و مشترکین می توانند از طریق ارسال *p*شناسه قبض# به شماره ۲۰۰۰۳۴۱۱۲۱ جهت حذف قبض کاغذی برق خود اقدام نمایند.

قاسمیان در پایان به سوال خبرنگار زرند نیوز در خصوص قطعی برق گفت: تمام تلاش بنده و همکارانم این است تا قطعی برق نداشته باشیم که مستلزم همکاری و همراهی همه شهروندان است.

لینک کوتاه

برچسب ها