• تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 تیر 1398 - 9:35
  • کد خبر : 28382
  • چاپ خبر

بهسازی و ایمن سازی راه های برون شهری زرند تا پایان سالجاری

بهسازی و ایمن سازی راه های برون شهری زرند تا پایان سالجاری در دیدار معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با سرپرست فرمانداری زرند، بر لزوم تخصیص اعتبارات لازم و بموقع جهت بهسازی، ایمن سازی و تجهیز راهداری راه های برون شهری زرند حداکثر تا پایان سالجاری تاکید شد.

بهسازی و ایمن سازی راه های برون شهری زرند تا پایان سالجاری

در دیدار معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با سرپرست فرمانداری زرند، بر لزوم تخصیص اعتبارات لازم و بموقع جهت بهسازی، ایمن سازی و تجهیز راهداری راه های برون شهری زرند حداکثر تا پایان سالجاری تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، در همین راستا، احسان عراقی زاده معاون راهداری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، گفت: شهرستان زرند از گستردگی و حجم بالای ترافیک جاده ای به جهت خط ترانزیتی تهران جنوب می باشد که لزوم نگهداری و بهسازی راه‌های آن نیازمند هزینه زیادی است.

وی افزود: از اعتبارات ملی سالجاری سازمان راهداری کشور، میزان ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهت بهسازی، ایمن سازی و تجهیز راهداری راه های شهرستان زرند، تخصیص داده شده است.

احسان عراقی زاده تصریح کرد: مقدار ۲۴ کیلومتر آسفالت گرم و آسفالت حفاظتی برای بهسازی راه های شهرستان از جمله، محور حادثه خیز گردنه ده علیرضا، محور زرند-رفسنجان، کمربند شرقی، محور زرند-کوهبنان و محور زرند-سیریز و همچنین احداث ساختمان آشیانه ماشین آلات اداره راهداری به مساحت ۱۸۰ متر مربع و تکمیل ساختمان راهدارخانه مسجد اباالفضل(ع) محور زرند-راور با مساحت ۱۴۰ متر مربع، حداکثر تا پایان سالجاری از جمله اقدامات در حوزه جاده ای و راهداری زرند خواهد بود.

سرپرست فرمانداری زرند نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و شهرستان و با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون در حوزه تامین ایمنی راه های شهرستان اقدامات مطلوبی انجام گرفته است، از اختصاص بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای تسریع در اجرای طرح های راهداری زرند، خبر داد.

علی صادق زاده با اشاره به پروژه های راهداری زرند اظهار داشت: باید اولویت اصلی تخصیص اعتبارات، اتمام طرح های نیمه تمام و در دست اقدام باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیز از رفع نقص ۵ نقطه پر حادثه و حادثه خیز در راه های حوزه استحفاظی زرند به صورت امانی و با تجهیزات لجستیکی اداره راهداری زرند تا پایان سال جاری خبر داد.

یحیی پور حبیبی گفت: اقدامات تامینی امنیت ترافیکی این نقاط با اقداماتی از جمله تعریض راه ها و قوس ها، نصب نیوجرسی، نصب حفاظ های ایمنی و… به طور جدی در دستور کار اداره راهداری زرند قرار گرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها