• تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 تیر 1398 - 14:20
  • کد خبر : 28386
  • چاپ خبر

اداره بهزیستی نیازمند حمایت شهرداری

اداره بهزیستی نیازمند حمایت شهرداری  محمد ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی زرند: اداره بهزیستی به دلیل داشتن ارتباط با معلولین، نیازمند حمایت شهرداری است. به گزارش خبری زرند نیوز، رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند به همراه جمعی از معاونین و مدیران قسمتهای مختلف با محمدرضا مهدلو شهردار زرند دیدار و گفتگو کردند. محمدرضا مهدلو شهردار زرند

اداره بهزیستی نیازمند حمایت شهرداری

 محمد ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی زرند: اداره بهزیستی به دلیل داشتن ارتباط با معلولین، نیازمند حمایت شهرداری است.

به گزارش خبری زرند نیوز، رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند به همراه جمعی از معاونین و مدیران قسمتهای مختلف با محمدرضا مهدلو شهردار زرند دیدار و گفتگو کردند.

محمدرضا مهدلو شهردار زرند حضور مدیران و کارکنان بهزیستی در شهرداری را باعث رونق و تلاش مضاعف در مجموعه شهرداری شد و با اعلام اینکه تعاون و همکاری باید در همه نهادها و ادارات دولتی بیشتر شود گفت: تعامل تمامی دستگاه‌ها با سازمان بهزیستی می‌تواند در پیشگیری و کاهش بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در جامعه تاثیرگذار باشد.

وی با اعلام اینکه سازمان بهزیستی یکی از مهم‌ترین و تخصصی‌ترین دستگاه‌ها در جهت حمایت از قشر آسیب پذیر در جامعه می باشد گفت: خوشبختانه نگاه و مسیر رو به جلوئی اداره بهزیستی در طی چند سال گذشته بسیار تغییر کرده است و این امر باعث شده که خدمات این نهاد نیز افزایش یابد.
شهردار زرند تعامل شهرداری با اداره بهزیستی را باعث ارتقاء خدمت به جامعه هدف دانست و گفت: از مهمترین اهداف شهرداری در جهت رفاه حال معلولین در سطح شهر مناسب سازی معابر است .

وی افزود: تمام توان خود را برای عمران و آبادانی شهر زرند بکار بسته ایم و اگر در جائی نتوانسته ایم فعالیتی را به ثمر برسانیم از توان شهرداری خارج بوده است.

وی از حضور رئیس و کارکنان اداره بهزیستی در شهرداری تقدیر کرد و از همکاری در راستای ایجاد فضای فضای امن و بانشاط برای جامعه هدف بهزیستی خبر داد.

محمد ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی زرند نیز در این دیدار ضمن تبریک چهاردهم تیر ماه روز شهرداریها و دهیاریها به تشریح اقدامات انجام شده بهزیستی به عنوان محور اصلی پیشگیری از مسائل و آسیب های اجتماعی پرداخت و گفت: این سازمان به دلیل داشتن ارتباط با معلولین، نیازمند حمایت شهرداری است.

ابراهیمی با اعلام اینکه تعامل و همکاری تمامی دستگاه ها و بویژه شهرداری با بهزیستی، تاثیر زیادی در پیشگیری و کاهش ناهنجاریها و آسیب های اجتماعی در جامعه دارد گفت: سازمان بهزیستی یکی از تخصصی ترین دستگاه ها است که در جهت حمایت از قشر آسیب پذیر است.
این مقام مسئول در ادامه لازمه یک شهر پویا و بانشاط را رسیدگی به همه اهداف و طرح های شهری دانست و اظهار امیدواری کرد شهرداری و بهزیستی بتوانند خدمات موثری را به شهروندان و جامعه هدف شهرستان ارائه نمایند .

رئیس اداره بهزیستی در ادامه ضمن تشریح عملکرد این نهاد از همکاری و همراهی اداره بهزیستی با شهرداری خبر داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها