• تاریخ انتشار : یکشنبه 23 تیر 1398 - 8:48
  • کد خبر : 28441
  • چاپ خبر

پیام تبریک رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند

پیام تبریک رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، دکتر ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند طی پیامی هفته بهزیستی را گرامی داشت که در ادامه متن پیام آمده است. جوامع در راه رسیدن به پیشرفت و توسعه مبتنی بر توانمندی نیروهای انسانی کارآمد، دلسوز و پیگیر نیاز به دست های

پیام تبریک رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، دکتر ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند طی پیامی هفته بهزیستی را گرامی داشت که در ادامه متن پیام آمده است.

جوامع در راه رسیدن به پیشرفت و توسعه مبتنی بر توانمندی نیروهای انسانی کارآمد، دلسوز و پیگیر نیاز به دست های یاریگر و حمایت گری دارند که در دوران های مختلف از افراد حمایت کرده و مانع بروز آسیب های اجتماعی برای جلوگیری از آسیب زدن به ساختارهای اجتماعی شده و با خدمات خود نوعی دلگرمی را برای مردمان هر سرزمین فراهم آورند.

۲۲ لغایت ۲۸ تیرماه هر سال، بعنوان هفته بهزیستی نام گذاری شده است که امسال با شعار” به زیستن درگام دوم؛ شفافیت، توانمندسازی و ارتقاء سلامت اجتماعی” در سراسر کشور گرامی داشته می شود.
بی تردید در عصر کنونی، تأمین سلامت و نشاط جسم و روان از اصول مسلم زندگی است که برای دستیابی به این مهم، اجرای برنامه های تأمین اجتماعی و بهزیستی از بدو تولد و مراقبت های ویژه باید به نحو احسن انجام پذیرد و ادارات ذیربط با پیاده سازی برنامه های جامع در زمینه ی تغذیه، اصول بهداشت فردی و اجتماعی، سالم سازی محیط زندگی و معرفی عوامل تهدید بنیان سلامت جامعه، می تواند از بروز بسیاری مشکلات پیشگیری کند.
اینجانب ۲۲ لغایت ۲۸ تیرماه ،هفته بهزیستی را به همه مهرورزان فداکار بهزیستی، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از تمامی مدیران ، کارشناسان و مددکاران بهزیستی که رسالتی سنگین و حرفه ای را بر عهده گرفته اند صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای همگان آرزوی سلامتی و موفقیت را دارم.
امیدوارم همه با هم در مسیر بهزیستی این کانون عشق، فداکاری و ایثار تا رسیدن به رفاه اجتماعی گام برداریم.

دکتر محمد ابراهیمی – رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها