• تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 - 13:19
  • کد خبر : 28621
  • چاپ خبر

آزادی ۶۱ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان

آزادی ۶۱ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: طی ۴ ماهه نخست امسال ۶۱ زندانی جراِئم غیر عمد با مبلغ ۲۳ میلیارد و ۳۲۸ میلیون ریال طی ۴ ماهه نخست امسال از زندان‌های این استان آزاد شده اند. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، سید حجت الله موسوی

آزادی ۶۱ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: طی ۴ ماهه نخست امسال ۶۱ زندانی جراِئم غیر عمد با مبلغ ۲۳ میلیارد و ۳۲۸ میلیون ریال طی ۴ ماهه نخست امسال از زندان‌های این استان آزاد شده اند.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، سید حجت الله موسوی قوام، مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: این زندانیان با کمک خیرین، رضایت شاکیان، بخشی از محل ستاد دیه استان. ستاد دیه کشور و صندوق تامین خسارت آزاد شده اند.

وی افزود: در حال حاضر ۲۳۲ زندانی جرایم غیر عمد درزندان‌های استان به سر می‌برند، افزود: از این تعداد ۱۲۲ زندانی محکومین پرداخت مالی، ۹۹ زندانی محکومین به مهریه و نفقه و مابقی محکومین دیه تصادفات و شبه عمد هستند.

موسوی قوام با بیان اینکه بیشترین زندانیان مربوط به زندان کرمان با ۶۸ نفر است، تصریح کرد: کمترین آمار مربوط به زندان منوجان با ۴ نفر است.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان به سر می‌برند، گفت: برای آزادی این تعداد ۷ و نیم میلیارد تومان نیاز است.

موسوی قوام با تاکید بر اینکه ۲۳ جشن گلریزان در این استان طی این ۴ ماهه در استان برگزارشده است، یادآورشد: در این جشن‌ها ۱۰ میلیارد تومان تعهد خیرین بوده است که تاکنون ۵۵ درصد آن وصول شده است.

وی افزود: بالاترین ورودی زندانیان مربوط به سال ۹۸ و کمترین ورودی مربوط به سال ۹۶ و مابقی ورودی سال۹۷هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود