• تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1398 - 12:16
  • کد خبر : 28866
  • چاپ خبر
خطبه نماز جمعه زرند

جنگ فرهنگی در عرصه فضای مجازی دائمی و همیشگی است

جنگ فرهنگی در عرصه فضای مجازی دائمی و همیشگی است حجت الاسلام ابراهیمی تاکید کرد: جنگ فرهنگی در عرصه فضای مجازی دائمی و همیشگی است و در فضای مجازی همه مردم به اندازه هم در خطر تهدیدات دشمن بوده و دشمنان به دنبال تغییر باورهای فکری و اعتقادی آحاد مختلف جامعه بویژه جوانان و نوجوانان

جنگ فرهنگی در عرصه فضای مجازی دائمی و همیشگی است

حجت الاسلام ابراهیمی تاکید کرد: جنگ فرهنگی در عرصه فضای مجازی دائمی و همیشگی است و در فضای مجازی همه مردم به اندازه هم در خطر تهدیدات دشمن بوده و دشمنان به دنبال تغییر باورهای فکری و اعتقادی آحاد مختلف جامعه بویژه جوانان و نوجوانان هستند.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، حجت‌الاسلام‌ علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از معصیت و گناه، فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر (علیه‌السلام) را تسلیت گفت و به بیان گوشه‌ای از زندگی آن حضرت پرداخت.

خطبه نماز جمعه زرندخطیب جمعه زرند در ادامه با گرامیداشت روز عرفه و دهم ذی الحجه و عید سعید قربان اظهار داشت: تسلیم در برابر امر خدا عین بندگی است و قربانی کردن در این روز، هرچند واجب نیست اما از ثواب بسیاری برخوردار است که بین نیازمندان توزیع شود.

ابراهیمی در ادامه با تأکید بر اهمیت رونق تولید در سال جاری و اهمیت حرکت در مسیر مورد نظر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: در شرایط جنگ اقتصادی با افتتاح و راه اندازی هر سنگر و خاکریز در عرصه تولید به نشانه پیروزی برای ما فتح می شود و خوشبختانه برای نخستین بار در کشور از سنگ آهن هماتیتی کم عیار و باطله، کنستانتره تولید می شود و اولین واحد آبگیری از باطله در ایران در مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند توسط جوانان انقلابی مجتمع فکور صنعت راه اندازی شده است که در واقع جلوه ای از رونق تولید در این شهرستان نمایان شد که علاوه بر ایجاد اشتغال صرفه جویی ۷۰درصدی آب را به همراه داشته است.

وی گفت: استفاده از این مدل حامی محیط زیست که برای اولین بار در کشور اجرا شده است زمینه را برای استفاده از دانش صنعتی جدید در سایر نقاط مختلف کشور و حتی دیگر کشورها فراهم ساخته است.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اقدامات سپاه در تولید و تأمین سوخت افزود: سپاه توانست در چنین ایامی ستاره خلیج‌فارس را راه‌اندازی کند و خودکفایی در بنزین و سوخت‌های خاص را رقم بزند که از افتخارات ایران اسلامی است و در واقع دشمنان از پیشرفت ایران اسلامی در هراسند.

امام جمعه زرند در بخش دیگری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) درباره اهمیت فضای مجازی افزود: در سال‌های اخیر دشمن در جنگ نرم با حداکثر توان وارد شده و با روش‌های متنوع و گوناگون از ایجاد شبکه‌ها و کانال‌ها گرفته تا انواع محتواهای تولید شده در شبکه‌های اجتماعی مجازی، برنامه‌های گوناگونی را برای اقشار و گروه‌های سنی مختلف تولید و به اشتراک می‌گذارد.

وی گفت: اینکه تنها جامعه در تربیت فرزندان مؤثر است صحیح نیست بلکه خانواده‌ها نیز باید در تربیت فرزندان پیش‌قدم باشند و ضرورت دارد اقدام موثری برای مقابله این حربه دشمن اندیشیده شود. زیرا جنگ فرهنگی در عرصه فضای مجازی دائمی و همیشگی است، و در فضای مجازی همه مردم به اندازه هم در خطر تهدیدات دشمن بوده و دشمنان به دنبال تغییر باورهای فکری و اعتقادی آحاد مختلف جامعه بویژه جوانان و نوجوانان هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها