• تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مرداد 1398 - 11:10
  • کد خبر : 28956
  • چاپ خبر

عید قربان و غدیر عامل وحدت بین مسلمانان

عید قربان و غدیر عامل وحدت بین مسلمانان مردم مومن و خداجوی شهرستان زرند در نخستین ساعات صبح امروز با حضور پرشور در مصلی پیامبر اعظم (ص) این شهر ، نماز عید قربان را به جای آوردند. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، حجت الاسلام علی ابراهیمی ، امام جمعه زرند در خطبه های نماز

عید قربان و غدیر عامل وحدت بین مسلمانان

مردم مومن و خداجوی شهرستان زرند در نخستین ساعات صبح امروز با حضور پرشور در مصلی پیامبر اعظم (ص) این شهر ، نماز عید قربان را به جای آوردند.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، حجت الاسلام علی ابراهیمی ، امام جمعه زرند در خطبه های نماز عید قربان ضمن تبریک این عید بزرگ توجه به نیازمندان در روز عید قربان را یک امر ضروری دانست و گفت: روز عید سعید قربان و غدیر عامل وحدت بین مسلمانان و مومنان است و کسانی که این اعیاد را گرامی بدارند مورد عنایت خداوند متعال و حضرت مهدی(عج) هستند. زیرا توطئه دشمنان در بدبین کردن مسلمانان نسبت به یکدیگر در چنین اعیادی خنثی می‌شود و دنیای اسلام قدرت و انسجام خود را باز می‌یابد.

خطیب نماز عید قربان در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ نرمی که دشمنان برای انحراف در اعتقاد و تضعیف ایمان جوانان ایرانی راه انداخته اند، اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان ما امروز با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بدنبال بی دین کردن جوانانمان هستند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به در پیش بودن عید غدیر، گفت: غدیر، عید بزرگ الهی، روز اکمال دین و اتمام نعمت و روز امامت و ولایت است و در این روز بود که خلعت زیبای امامت برقامت مولای متقیان حضرت علی (ع) نشست. که باید این روز را قدر بدانیم که بهترین عید است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها