• تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1398 - 8:55
  • کد خبر : 29006
  • چاپ خبر
حادثه در محور زرند سیریز

برجای گذاشتن دو مصدوم در برخورد پراید با مینی بوس

برجای گذاشتن دو مصدوم در برخورد پراید با مینی بوس  برخورد خودروی پراید با یک دستگاه مینی بوس در محور زرند _سیریز دو مصدوم برجای گذاشت . به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز به نقل از پرتال اطلاع رسانی سیریز، احمدرضا عباس زاده پرسنل اورژانس یزدانشهر گفت: عصر روز دوشنبه مورخ ۲۱ مردادماه ۱۳۹۸ برخورد

برجای گذاشتن دو مصدوم در برخورد پراید با مینی بوس

 برخورد خودروی پراید با یک دستگاه مینی بوس در محور زرند _سیریز دو مصدوم برجای گذاشت .

حادثه در محور زرند سیریزبه گزارش پایگاه خبری زرند نیوز به نقل از پرتال اطلاع رسانی سیریز، احمدرضا عباس زاده پرسنل اورژانس یزدانشهر گفت: عصر روز دوشنبه مورخ ۲۱ مردادماه ۱۳۹۸ برخورد سواری پراید با یک دستگاه مینی بوس در محور زرند _سیریز  ۲ مصدوم‌ برجای گذاشت.

وی بیان کرد: سواری پراید که از سمت زرند به سیریز در حال حرکت بوده در ۲۰ کیلومتری زرند رو به روی ماسه شویی یزدانشهر با یک دستگاه مینی بوس که از فرعی( خاکی) وارد جاده شده برخورد کرده و سپس واژگون می گردد که در این حادثه دو سرنشین خودرو پراید مصدوم می شوند.
وی در ادامه افزود: این حادثه در ساعت ١٧:۵۰ رخ داد که مصدومین توسط دو کد آمبولانس زرند و یزدانشهر به بیمارستان امام علی (ع) زرند انتقال یافتند.

مصدومین خودرو مادر و دختر ۸ ساله بودند که دختر۸ ساله به بیمارستان امام علی(ع) زرند و مادر که از همشهریان سیریزی بوده برای ادامه روند درمان به بیمارستان باهنر  کرمان اعزام شده  و نیازمند دعای خیر شما مردم بزرگوار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها