• تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 11:45
  • کد خبر : 29172
  • چاپ خبر
مسابقات کیوکوشین کارته کشوری

نایب قهرمانی تیم استان کرمان با درخشش زرندی ها

نایب قهرمانی تیم استان کرمان با درخشش زرندی ها تیم استان کرمان به سرپرستی ایمان توحیدی و مربیگری یاسر صادقی توانست با کسب ۱۰ مدال طلا ۶ مدال نقره و ۸ مدال برنز در مجموعه تیمی مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب نماید. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، به گفته بهجتی

نایب قهرمانی تیم استان کرمان با درخشش زرندی ها

تیم استان کرمان به سرپرستی ایمان توحیدی و مربیگری یاسر صادقی توانست با کسب ۱۰ مدال طلا ۶ مدال نقره و ۸ مدال برنز در مجموعه تیمی مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب نماید.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، به گفته بهجتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند هفدهمین دوره مسابقات کیوکوشین کاراته سبک u.f.kk ایران در تاریخ های ۳۱ مرداد و یکم شهریور در استان گیلان شهرستان آستارا با حضور ۲۱۵ فایتر برتر از استانهای کشور در ساحل زیبای سفیر امید و برای اولین بار به صورت ساحلی برگزار گردید.

مسابقات کیوکوشین کارته کشوری

وی افزود: تیم منتخب استان کرمان با سی و پنج رزمی کار در این دوره از مسابقات شرکت نمود و تعداد سه داور ملی از استان کرمان در امر قضاوت این دوره از مسابقات حضور داشتند.

رئیس ارداه ورزش و جوانان شهرستان زرند اظهار داشت: تیم استان کرمان به سرپرستی صادق اسلامی و مربیگری یاسر صادقی توانست با کسب ۱۰ مدال طلا ۶، مدال نقره و ۸ مدال برنز در مجموعه تیمی پس از استان گیلان به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

مسابقات کیوکوشین کاراته کشور

بهجتی در پایان تاکید کرد: شهرستان زرند با تعداد پنج بازیکن در تیم منتخب استان کرمان به این دوره از مسابقات اعزام شد و توانست یک مدال طلا، یک نقره و دو مدال برنز را به کاروان منتخب استان کرمان تقدیم نماید، تیم شهرستان زرند در دو بخش داوری و کمیته که آقایان ایمان توحیدی ،حسین متصدی و محسن زارعی در بخش داوری و آقایان علی اصغر رحمانی (کسب مقام دوم کشوری) و شایان عسکر پور (کسب مقام سوم کشوری) در بخش کمیته در این مسابقات شرکت کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها