• تاریخ انتشار : دوشنبه 4 شهریور 1398 - 19:45
  • کد خبر : 29211
  • چاپ خبر
نشست خبری فرماندار با خبرنگاران

نشست خبری فرماندار با خبرنگاران و اهالی رسانه

نشست خبری فرماندار با خبرنگاران و اهالی رسانه به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، علی صادق زاده فرماندار شهرستان زرند در سومین روز از هفته دولت در جمع خبرنگاران و اهالی رسانه ضمن تبریک اعیاد گذشته، گرامیداشت یاد و خاطره شهید باهنر و رجایی و یادآوری دستاوردهای چهل ساله انقلاب بیان کرد: از اول مسئولیتم

نشست خبری فرماندار با خبرنگاران و اهالی رسانه

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، علی صادق زاده فرماندار شهرستان زرند در سومین روز از هفته دولت در جمع خبرنگاران و اهالی رسانه ضمن تبریک اعیاد گذشته، گرامیداشت یاد و خاطره شهید باهنر و رجایی و یادآوری دستاوردهای چهل ساله انقلاب بیان کرد: از اول مسئولیتم در سمت فرماندار شهرستان نگاهم توسعه گرایانه و پیشرفت شهرستان زرند به دور از تنش ، همراه با تعامل با همه ی جریانات به دور از تعصبات سیاسی بوده، هست و خواهد بود.

نشست خبری فرماندار با خبرنگاراناو در ادامه افزود: از جمله اهداف مهم فرمانداری زرند تکمیل کارهای عقب مانده و پروژه های نیمه تمام می باشد.

صادق زاده به مناسبت هفته دولت از پروژه ها و اقدامات دستگاه های اجرایی و دستاوردهای شهرستان پرداخت و یادآور شد: حضور وزیر صنعت و معدن در خرداد ماه سال جاری ، اولین واحد آبگیری از باطله در ایران در کارخانه کنستانتره سنگ آهن فکور صنعت زرند با حجم سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریالی و اشتغال ۵۵ نفر افتتاح و به بهره برداری رسید.

صادق زاده تاکید کرد: بودجه سال ۱۳۹۸ شهرستان زرند ۳۰ درصد افزایش یافته است.

او به نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی علی آباد به عنوان آخرین نیروگاه دولتی در کشور اشاره کرد و از افتتاح این پروژه در آینده نزدیک خبر داد.

فرماندار زرند یکی از مشکلات عمده شهرستان را کمبود آب دانست و تاکید کرد: با اتصال یک چاه به شبکه آب آشامیدنی شهرستان مقداری از مشکلات شهرستان کم شده است اما هنوز هم کم آبی عمده ترین مشکل است و کشاورزان باید به روش های نوین کشت و آبیاری روی بیاورند.

او در ادامه افزود : با پیگیری های انجام شده کارهای عمرانی و ساخت و ساز بیمارستان سینا به اتمام رسیده است و تنها مراحل تحویل آن به دانشگاه علوم پزشکی باقی مانده است که در حال انجام می باشد، و امیدواریم تا مهرماه افتتاح شود.

صادق زاده به پروژه های راه و جاده سازی شهرستان اشاره کرد و از افتتاح پل ورودی مطهرآباد در هفته دولت خبر داد.

فرماندار زرند با اشاره به برخی مشکلات شهرستان در خصوص تخصیص بودجه تاکید کرد: اعتبارات تخصیصی شهرستان از سوی استان از این پس برای ادارات و نهادهای مربوطه تعریف خواهد شد.

نشست خبری فرماندار با خبرنگاران

صادق زاده در پایان افزود: با توجه به نزدیکی به ایام انتخابات به دنبال این هستیم که انتخابات در فضای سالم به دور از هرگونه تنش و با وفاق و همدلی برگزار شود.

در پایان این نشست علی صادق زاده فرماندار زرند به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

انتهای پیام/

عکس : مهدی کارگر

لینک کوتاه

برچسب ها