• تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 شهریور 1398 - 11:39
  • کد خبر : 29252
  • چاپ خبر
افتتاح 13 طرح مختلف در ششمین روز هفته دولت

افتتاح ۱۳ طرح مختلف در زرند

افتتاح ۱۳ طرح مختلف در زرند به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، در ششمین روز از هفته دولت با سرمایه گذاری ۱۱۹ میلیارد ۹۵۰میلیون ریال ۱۳ طرح مختلف عمرانی، برق رسانی، ورزشی و خدماتی در شهرستان زرند افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد. علی صادق زاده فرماندار زرند از افتتاح طرح های مختلفی

افتتاح ۱۳ طرح مختلف در زرند

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، در ششمین روز از هفته دولت با سرمایه گذاری ۱۱۹ میلیارد ۹۵۰میلیون ریال ۱۳ طرح مختلف عمرانی، برق رسانی، ورزشی و خدماتی در شهرستان زرند افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
افتتاح 13 طرح مختلف در ششمین روز هفته دولتعلی صادق زاده فرماندار زرند از افتتاح طرح های مختلفی در ششمین روز از هفته دولت خبر داد و گفت: این طرحها در قالب افتتاح ۵ پارک و بوستان در زرند و روستاهای علی آباد، شعبجره، سنگ سیریز و دهنو سنگ می باشد که جمعا ۳هزار خانوار از این طرح ها بهرمند می شوند.

او در ادمه افزود:  فاز اول سالن ورزشی دهستان محمد آباد با هزینه ۱۲میلیارد ریال و بهرمندی ۱۰۰۰خانوار افتتاح شد.

در ادامه ششمین روز از هفته دولت صادق زاده به بهره برداری از آسفالت معابر شهر زرند و یزدان شهر با سرمایه گذاری ۸۳میلیارد ریال و بهرمندی ۱۵هزار خانوار خبر داد.

او روشنایی معابر یزدان شهر و طرح دوربین مدار بسته در شعبجره و آغاز عملیات اجرایی احداث راه ارتباطی روستای ده فیاض و بوستان روستای جلال آباد از جمله طرحهای ششمین روز از هفته دولت عنوان کرد.

در مراسم افتتاحیه جمعی از مسئولین اجرایی و خانواده معظم شهدا حضور داشتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها