• تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1398 - 16:00
  • کد خبر : 29267
  • چاپ خبر

روحانیت دژ محکم و استوار در مقابل استعمار و استکبار

روحانیت دژ محکم و استوار در مقابل استعمار و استکبار  علی صادق زاده فرماندار زرند: تنها کسانی که در کل تاریخ همانند دژ محکم و استوار در مقابل استعمار و استکبار ایستادگی کردند و انقلاب های بزرگی را بوجود آوردند روحانیون بودند. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، با حضور حجت الاسلام علی ابراهیمی

روحانیت دژ محکم و استوار در مقابل استعمار و استکبار 

علی صادق زاده فرماندار زرند: تنها کسانی که در کل تاریخ همانند دژ محکم و استوار در مقابل استعمار و استکبار ایستادگی کردند و انقلاب های بزرگی را بوجود آوردند روحانیون بودند.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، با حضور حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه حجت الاسلام حسین الله وردی مسئول مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان کرمان، علی صادق زاده فرماندار و جمعی از مسئولین قضایی، اجرایی و روحانیون شهرستان، آئین عمامه گذاری و افتتاح آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه جعفریه زرند برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیمی بیان کرد: اساتید حوزه نسبت به تربیت صحیح طلبه ها و فهماندن دقیق دروس مربوطه، اهتمام جدی ورزند که این مهم در گرو خدمتگزاری صادقانه به مکتب اسلام و اهلبیت میباشد.

حجت الاسلام الله وردی مسئول مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان کرمان گفت: همیشه در همه امور رضای خداوند را سرلوحه کار خود باید قرار داد ، زیرا اگر کاری را در جهت رضای خداوند انجام دهیم، خداوند رضایت مردم را نصیب و روزی انسان میکند اما اگر رضایت مردم را اصل بدانیم خداوند کار را به همان مردم واگذار می کند.

صادق زاده فرماندار زرند در ادامه این مراسم تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت روحانیت تاسیس شده است.

او یادآور شد: تنها کسانی که در کل تاریخ در مقابل استعمار و استکبار ایستادگی کردند و انقلاب های بزرگی را بوجود آوردند روحانیون بودند.

علی صادق زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فرهیخته فقید آیت الله سید احمد جعفری موسس مدرسه علمیه جعفریه زرند، گفت: یک پای ثابت و همیشگی ایستادگی و مقاومت در مقابل توطئه های فتنه انگیز و هدف دار دشمنان علیه دین و ملت، روحانیت شیعه بوده است.

فرماندار همچنین نسبت به اختصاص اعتباراتی جهت تکمیل و مرمت ساختمان این حوزه از محل اعتبارات شهرستانی سالجاری و سال آینده قول مساعد داد.

در پایان این مراسم از تعدادی طلبه های ممتاز سال تحصیلی گذشته با اهدا لوح تقدیر و جوایزی تجلیل بعمل آمد و همچنین تعدادی به دست امام جمعه و مسئول مدرسه علمیه جعفریه زرند، عمامه گذاری و مفتخر به لباس روحانیت شدند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

روابط عمومی فرمانداری زرند

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود