• تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مهر 1398 - 22:04
  • کد خبر : 29854
  • چاپ خبر

دیدار مهندس سهراب نژاد مدیر عامل فولاد زرند ایرانیان با مهندس مهدلو شهردار زرند 

دیدار مهندس سهراب نژاد مدیر عامل فولاد زرند ایرانیان با مهندس مهدلو شهردار زرند مهندس مهدلو شهردار زرند: از مجموعه بزرگ و قدرتمندی همچون فولاد انتظار می رود فعالیتها و پروژه های خود را در کمترین زمان ممکن به انجام برساند. مهندس سهراب نژاد مدیر عامل کارخانه فولاد زرند ایرانیان: با تعویض پیمانکار ،سرعت اجرای

دیدار مهندس سهراب نژاد مدیر عامل فولاد زرند ایرانیان با مهندس مهدلو شهردار زرند

مهندس مهدلو شهردار زرند: از مجموعه بزرگ و قدرتمندی همچون فولاد انتظار می رود فعالیتها و پروژه های خود را در کمترین زمان ممکن به انجام برساند.

مهندس سهراب نژاد مدیر عامل کارخانه فولاد زرند ایرانیان: با تعویض پیمانکار ،سرعت اجرای پروژه فاضلاب شهری افزایش خواهد یافت

مهندس سهراب نژاد مدیر عامل کارخانه فولاد زرند ایرانیان با مهندس محمدرضا مهدلو شهردار زرند دیدار و در زمینه مشکلات موجود در خصوص فاضلاب شهری بحث و گفتگو کرد.

امهندس مهدلو شهردار زرند در این نشست صمیمی حضور افراد با سابقه در مجموعه فولاد زرند ایرانیان را باعث تسریع و پیشرفت در این پروژه دانست و گفت: فعالیتهای این کارخانه در سطح شهر زرند توانسته است فرصتهای شغلی خوبی را برای جوانان و نوجوانان این شهرستان بوجود آورد .

منتخب شورای شهر زرند با اعلام اینکه خوشبختانه هر روز صبح شاهد حضور نیروهای این کارخانه در سطح شهر می باشیم گفت:حتی اگر نیروی غیر بومی نیز در این کارخانه مشغول به خدمت باشند مطمئناً سود و منفعت این کارگران به مجموعه شهر زرند بر خواهد گشت.

شهردار زرند با اعلام اینکه از مجموعه بزرگ و قدرتمندی همچون فولاد انتظار می رود فعالیتهای و پروژه های خود را در کمترین زمان ممکن به انجام برساند گفت:رعایت اصول فنی در انجام پروژه ها تنها درخواست ما از  این مجموعه بزرگ می باشد.

وی به امکانات و تجهیزات شهرداری زرند در انجام پروژه ها اشاره کرد و گفت: حضور شهرداری در کنار مجموعه بزرگ فولاد می تواند پیشرفت و آبادانی شهر و تسریع پروژه ها  را بهمراه داشته باشد .

وی با اعلام اینکه نواقص، کمبودها و مشکلات موجود در شهر با وجود کارخانجات صنعتی برطرف خواهد شد اظهارداشت : همواره در کنار مجموعه های خدمت رسان برای آبادانی شهر خواهیم بود.

مهندس سهراب نژاد مدیر عامل کارخانه فولاد زرند ایرانیان نیز در این نشست با اعلام اینکه به شهروندان زرندی احساس دین می کنیم و خود را امانت دار آنها می دانیم،افزود: جای بسی خرسندیست که تمامی فعالیتهای انجام شده در این مجموعه توسط نیروها و جوانان خود شهرستان زرند در حال انجام می باشد.

وی با اعلام اینکه ۹۶ درصد(۵۴۷۰نفر) از کارکنان این مجموعه را نیروهای جوان شهرستان زرند تشکیل می دهد گفت: از آبان ماه سال جاری کارخانه فولاد زرند آماده بهره برداری خواهد بود.

وی به تعویض پیمانکار طرح فاضلاب شهری نیز اشاره کرد و گفت: از دلایل این تعویض، بالارفتن سرعت پروژه و استفاده از نیروهای تحت مجموعه خود فولاد می باشد که قرارداد این امر به انجام رسیده و ظرف چند روز آینده شاهد تسریع و پیشرفت در این خصوص خواهیم بود.

مهندس سهراب نژاد با اعلام اینکه در اجرای پروژه فاضلاب شهری بیشترین هماهنگی باید بین شهرداری و فولاد به انجام برسد گفت: با جان و دل در خدمت مردم و شهرداری برای تسریع در انجام پروژه های شهری خواهیم بود.

انتهای پیام/

روابط عمومی شهرداری زرند

لینک کوتاه

برچسب ها