• تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مهر 1398 - 9:00
  • کد خبر : 29893
  • چاپ خبر

تجلیل از آتش نشانان شهرداری زرند 

تجلیل از آتش نشانان شهرداری زرند  شهردار زرند: نیروهای آتش نشانی باید آمادگی لازم را در همه زمینه های درمانی و پزشکی ، فن آوری و جسمی را اخذ نمایند. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، طی مراسمی با حضور مهندس مهدلو شهردار زرند ،مهندس رحمانی رئیس و جمعی از اعضاء شورای شهر ،مهندس نورالدینی

تجلیل از آتش نشانان شهرداری زرند 

شهردار زرند: نیروهای آتش نشانی باید آمادگی لازم را در همه زمینه های درمانی و پزشکی ، فن آوری و جسمی را اخذ نمایند.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، طی مراسمی با حضور مهندس مهدلو شهردار زرند ،مهندس رحمانی رئیس و جمعی از اعضاء شورای شهر ،مهندس نورالدینی معاون فرماندار زرند ،مدیران ارشد شهرستان از آتش نشانان زرند تجلیل شد.

مهدلو شهردار زرند در این مراسم ضمن تبریک روز آتش نشان و تقدیر از مدیران ارشد شهرستان ،از آتش نشانان به عنوان یکی از شغلهای مهم جامعه امروزی نام برد و گفت: نیروهای آتش نشانی باید آمادگی لازم را در همه زمینه های درمانی و پزشکی ، فن آوری و جسمی را اخذ نمایند.

مهدلو با اعلام اینکه آتشنشانان شهرداری به خوبی و در همه زمینه ها این آموزش ها را فراگرفته اند گفت: نیروهای این سازمان به مرحله ای رسیده اند که خود به عنوان مدرس مسائل ایمنی و آتش نشانی در حال آموزش کارخانجات و شهروندان می باشند.

شهردار زرند افزود: بعضی از مردم باید خود را فدا کنند تا شهروندان و مردم شهر در ایمنی و رضایت کامل به سر ببرند و خوشبختانه نیروهای این سازمان به این امر به خوبی جامع عمل پوشانده اند.

 شهردار زرند در ادامه با اعلام اینکه به رغم شرایط سختِ اقصادی موفق شدیم امکانات سازمان آتش نشانی را تا حدودی ارتقا دهیم گفت: در خصوص نیروهای این سازمان نیز با برگزاری دوره ها و ازمونهای بدنی توانسته ایم بهترین نیروها را در این سازمان نگه داشته تا راندمان فعالیتهای این نهاد افزایش پیدا کند.

وی از افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین پرسنل آتش نشانی گفت و افزود: خرید تجهیزات بیشتر ، بروز کردن امکانات و تجهیزات، بالابردن توان علمی و تخصصی آتش نشانان و.. از اهداف این شهرداری در سازمان آتش نشانی می باشد.

وی گفت : با تمام توان نیروهای این سازمان در حال ارائه خدمات به شهروندان می باشند و امیدواریم بتوانیم خادمان خوبی در بحث ایمنی شهروندان باشیم.

مهندس رحمانی رئیس شورای شهر زرند نیز در این مراسم از بالابردن توان نیروها گفت و با اعلام اینکه آتش نشانان در زمان مقابله با آتش ناخواسته ای که بوجود می آید آماده باشند گفت:آتش نشانان نیروهای نظامی هستند که باید با آمادگی کامل به جنگ با حوادث بروند.

معدلم ضمن قدردانی از تلاشهای فرماندار، مدیران و مسئولین اجرائی شهرستان گفت: در حال حاضر سازمان آتش نشانی از استاندارد مطلوبی برخوردار می باشد ولی این امر به این معنا نمی باشد که هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد .

وی در پایان خواستار مشارکت همه جانبه شهروندان در فعالیتهای شهرداری شد و گفت: امیدواریم شهروندان در همه زمینه ها یار و یاور مجموعه شهرداری باشند و این نهاد را در فعالیتهای عمرانی همراهی کنند .

شایان ذکر است مانور اطفاء حریق، امداد ونجات جاده ای ، صعود و فرود، عملیات امداد و نجات چاه و کار با خاموش کننده دستی از برنامه های این مانور و این روز بود.

همچنین در این مراسم از آتش نشان شهرداری تجلیل و با اهداء لوح و هدایایی از انها تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه

برچسب ها