• تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مهر 1398 - 13:30
  • کد خبر : 29902
  • چاپ خبر

“پلیس هوشمند ، امین مردم”

“پلیس هوشمند ، امین مردم” جمعی از خبرنگاران به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده انتظامی شهرستان زرند دیدارکردند. فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در این دیدارشعارامسال نیروی انتظامی را «پلیس هوشمند ، امین مردم» اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری زرندنیوز ، فرمانده انتظامی شهرستان زرند مردمی شدن هفته ی نیروی انتظامی را یکی از

“پلیس هوشمند ، امین مردم”

جمعی از خبرنگاران به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده انتظامی شهرستان زرند دیدارکردند. فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در این دیدارشعارامسال نیروی انتظامی را «پلیس هوشمند ، امین مردم» اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرندنیوز ، فرمانده انتظامی شهرستان زرند مردمی شدن هفته ی نیروی انتظامی را یکی از اهداف ناجا بیان کرد و عاقبت بخیری و شهادت در راه خدمت به خلق را از خداوند خواستار شد.

سرهنگ هادی میرزایی گفت: با توجه به نبود پسته درسال گذشته واحتمال افزایش سرقت پسته درحال حاضر، در رابطه بااین موضوع یک طرح ساماندهی اجرا شده است که درنتیجه ی آن شرکت های خدماتی و کلانتری ها با کمک دادستانی، نگهبانی باغات را برعهده دارندو هرنگهبان صاحب کارتی است . سرقت پسته به نسبت سال۱۳۹۶کاهش پیدا کرده و مدیریت می شود.

فرمانده انتظامی در رابطه با تصادفات درون شهری گفت: آمار تصادفات درون شهری نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است . مهمترین عامل در بروز تصادفات شهری عامل خطای انسانی بوده است . برای کاهش تصادفات ارگانهای مختلف شهرستان باید دراین مسئله وارد شوند ومردم هم نکات ایمنی را رعایت کنند.

سرهنگ هادی میرزایی در خصوص مبارزه با مواد مخدرگفت: در سال گذشته با خورده فروش های شهرستان برخورد شدید شده  و می شود همچنین مکان های فروش نیز پلمپ شده است. در نتیجه کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود : در سال گذشته حدود ۱۶ هزار پرونده در پاسگاه ها و کلانتری های شهرستان زرند تشکیل شده است.

سرهنگ هادی میرزایی گفت: در مناطقی از شهرستان به خصوص منطقه بهشت وحدت و جرجافک نیاز به ایجاد پایگاه انتظامی دیده می شود و در آینده نزدیک در صورت موافقت ناجا ، این پایگاه های انتظامی راه اندازی خواهند شد.

فرمانده انتظامی در خصوص مبارزه با مسئله ی تکدی گری گفت: در زرند عدم وجود مکانی مناسب برای نگهداری متکدیان مشکل آفرین شده است.

غبارروبی گلزار شهدا،دیداربا امام جمعه شهرستان،انجام طرح مشاوره و مردم یاری در جلوی بازارشهرستان،شرکت کارکنان ناجا در نمازجمعه وسخنرانی فرمانده انتظامی شهرستان قبل از خطبه های نماز جمعه ی این هفته،ارسال پیامک اموزشی برای مردم،رژه موتورسواران قانونمند با کلاه وارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به صورت رایگان کارکنان ناجا در درمانگاه فجر بخشی از برنامه های هفته نیروی انتظامی هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها