• تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1398 - 11:19
  • کد خبر : 29906
  • چاپ خبر

بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) در زرند

بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) در زرند بزرگترین سفره حضرت رقیه (س) در شهرستان زرند همزمان با سراسر کشور در مسجد حضرت رقیه (س) این شهرستان برپا شد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، مراسم سوگواری شهادت حضرت رقیه (س) همراه با برپایی بزرگترین سفره با همکاری جمعی از جوانان عاشورایی و خیرین برگزار شد. این

بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) در زرند

بزرگترین سفره حضرت رقیه (س) در شهرستان زرند همزمان با سراسر کشور در مسجد حضرت رقیه (س) این شهرستان برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، مراسم سوگواری شهادت حضرت رقیه (س) همراه با برپایی بزرگترین سفره با همکاری جمعی از جوانان عاشورایی و خیرین برگزار شد.

این مراسم معنوی با سخنرانی حجت‌الاسلام آقا مولایی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی زرند و مرثیه سرائی مداحان اهل بیت (ع) برگزار شد.

در این مراسم معنوی جمع کثیری از کودکان ۳ تا ۷ ساله به همراه مادران خود مهمان سفره گل نوشکفته سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بودند.

حضرت رقیه (س) دختر امام حسین (ع) در واقعه عاشورا سه سال سن داشتند که بعد از شهادت پدر و یارانش در عصر عاشورا، به همراه دیگر زنان بنی‌هاشم توسط سپاه یزید به اسیری رفتند و در خرابه‌های شام به شهادت رسیدند.

اکبر نژاد مسئول برگزاری این مراسم معنوی گفت: بزرگترین سفره حضرت رقیه (س) همزمان با ایران و جهان در زرند برگزار شد.

او ادامه داد: این سفره به مناسبت شب شهادت حضرت رقیه (سلام الله علیها) با حضور مادران و دختران سه تا پنج ساله زرندی برگزار شد.

اکبر نژاد با بیان اینکه این مراسم به همت جمعی از جوانان عاشورایی مسجد حضرت رقیه (سلام الله علیها) و به نیت سلامتی و فرج امام زمان (عج ) برگزار شده، اظهار داشت : این آیین  معنوی در دفاع از مظلومیت حضرت رقیه (س) و زنده نگه ‌داشتن ارزش‌های والای نهضت عاشورا برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها