• تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 - 11:45
  • کد خبر : 29916
  • چاپ خبر
خطبه نماز جمعه زرند

ضرب الاجل امام جمعه به شهرداری زرند برای درج نام شهدا روی تابلوی کوچه ها

ضرب الاجل امام جمعه به شهرداری زرند برای درج نام شهدا روی تابلوی کوچه ها امام جمعه زرند گفت: پاک شدن نام شهدا از اسم کوچه  ها و خیابان ها خاطر همه را مکدر کرده است لذا از شهرداری و شورای نامگذاری تقاضا می شود ظرف مدت یک ماه تابلوهای شهر را اصلاح کنند. به

ضرب الاجل امام جمعه به شهرداری زرند برای درج نام شهدا روی تابلوی کوچه ها

امام جمعه زرند گفت: پاک شدن نام شهدا از اسم کوچه  ها و خیابان ها خاطر همه را مکدر کرده است لذا از شهرداری و شورای نامگذاری تقاضا می شود ظرف مدت یک ماه تابلوهای شهر را اصلاح کنند.

خطبه نماز جمعه زرندبه گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، حجت الاسلام ابراهیمی خطیب نماز جمعه در آیین عبادی- سیاسی جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به فضائل و ثواب پرداخت زکات از مردم مومن و نمازگزار شهرستان زرند خواست تا کسانی که توان پرداخت زکات را دارند نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

او با گرامیداشت هفته ی نیروی انتظامی یادآور شد: نیروی انتظامی تاکنون ۱۳ هزار شهید را برای برقراری نظم و امنیت در کشور تقدیم کرده است.

ابراهیمی ضمن اشاره به روز دامپزشک نقش دامپزشکان را با اهمیت دانست و گفت: دامپزشکان پیش قراول سلامتی در جامعه هستند زیرا علاوه بر تضمین سلامت دام به تبع آن سلامت انسان را تضمین می کنند.

امام جمعه زرند سال ۱۳۹۸ را براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب سال گشایش و عزت انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: مسئولین کشور در ابتدای سال به رهبری گفتند امسال، سال سخت و دشواری به دلیل تحریم ها برای ملت ایران پیش بینی کردند ولی ایشان فرمودند امسال سال گشایش برای ملت ایران است و نتیجه آن را از ابتدای سال تاکنون دیدیم .

او در ادامه افزود: حمله موشکی حزب الله به مراکز استراتژیک در رژیم صهیونیستی ،سقوط پهپاد فوق پیشرفته آمریکا در خلیج فارس و … نشانه گشایش و اقتدار انقلاب اسلامی است.

ابراهیمی بیان کرد: امروز در جهان گفتمان مقاومت جواب می دهد نه گفتمان سازش و مدارا که همه ی موفقیت هایی که نام برده شد نتیجه مقاومت و ایستادگی است.

او افزود: یکی از شگرد های دشمن ایجاد فتنه در کشور و قرار دادن مردم در مقابل نظام است که این هم به فضل الهی شکست خوردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند در پایان تاکید کرد: شهدا مقام بالایی در پیشگاه خداوند دارند چراکه آنها جان خود را در راه خداوند فدا کردند و لذا ما باید یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم. پاک شدن نام شهدا از اسم کوچه ها و خیابان ها خاطر همه را مکدر کرده است لذا از شهرداری و شورای نامگذاری تقاضا می شود ظرف مدت یک ماه تابلوهای شهر را اصلاح کنند اگر در این فرصت این اقدام صورت نگیرد جوانان مومن و انقلابی آتش به اختیار عمل کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها