• تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1398 - 14:04
  • کد خبر : 29942
  • چاپ خبر

سه روز متفاوت برای کودکان زرندی

سه روز متفاوت برای کودکان زرندی به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، صالحی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زرند گفت: اجرای جشنواره کودک همراه با برنامه های متنوع به مناسبت روز جهانی کودک در بوستان شهدای زرند در حال برگزاریست . وی در خصوص این جشنواره بیان کرد: برای برگزاری این جشنواره یک کارگروهی متشکل

سه روز متفاوت برای کودکان زرندی

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، صالحی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زرند گفت: اجرای جشنواره کودک همراه با برنامه های متنوع به مناسبت روز جهانی کودک در بوستان شهدای زرند در حال برگزاریست .

وی در خصوص این جشنواره بیان کرد: برای برگزاری این جشنواره یک کارگروهی متشکل از شهرداری،شورای شهر، شبکه بهداشت، بهزیستی، آتش نشانی، هلال احمر، آموزش و پرورش و کانون فکری پرورش کودکان و نوجوانان تشکیل شده است. تا یک سری برنامه های فرهنگی در قالب آموزش به دانش آموزان ارائه دهند.

صالحی در ادامه افزود: هر کدام از این نهاد ها و سازمانها در حوزه کاری خود به ارائه آموزش به دانش آموزان میپردازند.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: با هماهنگی آموزش و پرورش دانش آموزان پایه اول تا سوم تمامی مدارس می توانند در این جشنواره حضور یابند و از این کار فرهنگی و نو بازدید کنند.

وی در پایان ضمن تشکر از گروه رنگین کمان و همه داوطلبین جمعیت هلال احمر افزود: این جشنواره با برپایی کلبه های قصه گویی،کلبه های آموزش بهداشت، کلبه های آموزش امداد و کلبه های نقاشی و کاردستی به همراه برنامه های شاد و متنوع در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۲ ظهر ویژه مدارس و از ساعت ۱۵ الی ۱۷:۳۰ ویژه کودکان و خانواده در حال برگزاری می باشد.

انتهای پیام/

عکس : محمد سیستانی زاده

لینک کوتاه

برچسب ها