• تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1398 - 17:26
  • کد خبر : 29950
  • چاپ خبر

 برگزاری یک دوره مسابقات بازی بومی و محلی در روستای بهاءآباد زرند

برگزاری یک دوره مسابقات بازی بومی و محلی در روستای بهاءآباد زرند به همت هیئت ورزش روستایی، آموزش وپرورش شهرستان و با استقبال پرشور بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه روستای بهاباد زرند برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، به گفته خانم احمدی نایب ریس هیات ورزش روستایی و بازی

برگزاری یک دوره مسابقات بازی بومی و محلی در روستای بهاءآباد زرند

به همت هیئت ورزش روستایی، آموزش وپرورش شهرستان و با استقبال پرشور بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه روستای بهاباد زرند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، به گفته خانم احمدی نایب ریس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی ومحلی شهرستان زرند این مسابقات در ۳ رشته ورزشی طناب زنی، هفت سنگ مهارتی و پرتاب حلقه جوانان برگزار شد.

وی بیان داشت : هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد نشاط اجتماعی، معرفی روستای و احیای بازی های بومی و محلی در این منطقه است.

وی اشاره کرد: هیات ورزش روستایی و بازی های بومی ومحلی شهرستان زرند نگاه و رویکرد ویژه به ترویج ورزش در بین بانوان با برگزاری برنامه های متنوع در طول سال دارد.

در پایان در رشته هفت سنگ مهارتی سرکار خانم فاطمه فلاحی ،زهرا علیزاده وفاطمه سادات رسا و در رشته طناب زنی فاطمه خالقی ، یگانه صدرالدینی و فاطمه عسکری و در رشته پرتاب حلقه الناز محمدزاده ،رقیه صدرالدینی و سارا معمازاده مقام های اول تا سوم را کسب کرده اند و جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

خبرنگار : ایمان ترکزاده

لینک کوتاه

برچسب ها