• تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1398 - 9:37
  • کد خبر : 29976
  • چاپ خبر

راهپیمایی بزرگ اربعین در شهرستان زرند برگزار می شود

راهپیمایی بزرگ اربعین در شهرستان زرند برگزار می شود فرماندار شهرستان زرند از برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین در زرند خبر داد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، علی صادق زاده در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: این راهپیمایی بزرگ همزمان با روز اربعین با حضور هیئت های

راهپیمایی بزرگ اربعین در شهرستان زرند برگزار می شود

فرماندار شهرستان زرند از برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین در زرند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، علی صادق زاده در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: این راهپیمایی بزرگ همزمان با روز اربعین با حضور هیئت های مذهبی و مردم ولایت مداری زرندی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آغاز این مراسم راس ساعت ۷:۳۰ صبح از محل امامزاده حمزه (ع) شهر زرند به سمت امامزاده خواجه ابوالرضا (ع) روستای مطهرآباد خواهد بود، بیان کرد: طبق سنوات گذشته شرکت کنندگان و جاماندگان از کاروان اربعین حسینی در کربلای معلا در این راهپیمایی با شعار، نوحه خوانی و مداحی مسیر تعیین شده را خواهند پیمود و با آرمانهای امام شهید خود حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تجدید بیعت میکنند.

فرماندار زرند ادامه داد: در انتها نیز هیئت های مذهبی با تجمع در امامزاده خواجه ابوالرضا مطهرآباد و با برگزاری مراسم سخنرانی و مداحی به عزاداری خواهند پرداخت.
 
علی صادق زاده تصریح کرد: همچنین عصر روز اربعین راس ساعت ۱۵، عزاداران، هیئت های مذهبی، و عاشقان خامس آل عبا با اجتماع و عزاداری عظیم و پرشور خود در امامزاده مطهرآباد همراه با پوشش خبری مستقیم شبکه استانی کرمان، عشق، ارادت و دلدادگی خود را به سیدالشهداء و اهل بیت عصمت و طهارت به نمایش میگذارند.

وی از برپایی و ساماندهی بیش از ۴ موکب در مسیر این راهپیمایی در سطح شهر زرند برای پذیرایی خبر داد و گفت: همچنین موکب بزرگ ۲۰۲ اربعین حسینی زرند مستقر در عمود ۲۰۲ مسیر نجف به کربلا، طبق سنوات گذشته به نمایندگی از مردم ولایت مدار و متدین زرندی به خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خواهند پرداخت.

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند نیز در این جلسه ضمن اشاره به کارهای بسیار مطلوب فرهنگی مذهبی انجام شده در سطح شهرستان از جمله، برگزاری جشن باشکوه عید غدیر در مصلی نماز جمعه، برگزاری مراسمات پرشور تاسوعا و عاشورای حسینی، به راه انداختن کاروان های متعدد نمادین و تعزیه خوانی و اخذ جواز برپایی بیش از ۵۱ موکب حسینی در ماه محرم و صفر جاری در سطح شهرستان و…، خواستار همکاری و تعامل همه جانبه جهت برگزاری باشکوه راهپیمایی بزرگ اربعین در زرند شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه

برچسب ها