• تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 مهر 1398 - 10:32
  • کد خبر : 29989
  • چاپ خبر

اجرای طرح شجره طیبه در روستای بهاءآباد

اجرای طرح شجره طیبه در روستای بهاءآباد با هدف احیاء فریضه زکات طرح شجره طیبه ( پلاک گذاری درختان پسته ) در روستای بها آباد شهرستان زرند اجرا شد. دبیر ستاد زکات شهرستان زرند گفت : با اجرای این طرح امروز پلاک گذاری ۱۰۰ اصله درخت پسته بارور از ۴ کشاورز روستای بها آباد شهرستان

اجرای طرح شجره طیبه در روستای بهاءآباد

با هدف احیاء فریضه زکات طرح شجره طیبه ( پلاک گذاری درختان پسته ) در روستای بها آباد شهرستان زرند اجرا شد.

دبیر ستاد زکات شهرستان زرند گفت : با اجرای این طرح امروز پلاک گذاری ۱۰۰ اصله درخت پسته بارور از ۴ کشاورز روستای بها آباد شهرستان زرند انجام شد.

حجت الاسلام سلطانی با اشاره به استقبال خوب کشاورزان زرندی گفت: پیش بینی میشود پرداخت ۵۰درصدی زکات را داشته باشیم.

او افزود: درآمد حاصل از فروش پسته درختان پلاک گذاری شده برای کمک به نیازمندان و امور مختلف فرهنگی و عمرانی همان روستا هزینه خواهد شد.

حجت الاسلام سلطانی گفت : با توجه به استقبال خوب کشاورزان خداجوی زرندی از این طرح چند کشاورز دیگر هم در این منطقه تعهد کردند تعداد درخت بارور پسته به ستاد زکات این شهرستان پلاک گذاری و اهدا نمایند.

او گفت: به علت خشکسالی های پی در پی محصولاتی که زکات واجب به آنها تعلق می گیرد در شهرستان زرند بسیار کاهش یافته است اما کشاورزان زرندی با مشارکت در طرح شجره طیبه تاکنون ۸هزار ۷۰۰ اصله درخت پسته را پلاک گذاری و در اختیار ستاد زکات این شهرستان قرار دادند.

آقای عباس موسوی فر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زرند هم گفت : خوشبختانه در چند سال اخیر با فعالیت شورای زکات شهرستان زرند بویژه حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه محترم زرند و ائمه جمعه ریحان شهر ، خانوک و یزدان آباد فرهنگ پرداخت زکات در بین کشاورزان شهرستان زرند گسترش پیدا کرده است به طوری که از ابتدای امسال کشاورزان زرندی ۳۰۰ اصله درخت در طرح شجره طیبه و‌ همچنین ۳هزار متر مربع زمین در طرح ارض طیب به ستاد زکات واگذار کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها