• تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 مهر 1398 - 11:21
  • کد خبر : 29994
  • چاپ خبر
واگن سازی زرند

حل مشکل کارخانه کک سازی زرند با بومی سازی

حل مشکل کارخانه کک سازی زرند با بومی سازی بومی سازی، مانع از توقف تولید در کارخانه کک سازی زرند شده و صرفه جویی ارزی زیادی به ارمغان آورده است . به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، آقای سالاری معاون فنی مهندسی کارخانه شماره ۱ کک سازی زرند گفت: یکی از مشکلات این کارخانه در

حل مشکل کارخانه کک سازی زرند با بومی سازی

بومی سازی، مانع از توقف تولید در کارخانه کک سازی زرند شده و صرفه جویی ارزی زیادی به ارمغان آورده است .

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، آقای سالاری معاون فنی مهندسی کارخانه شماره ۱ کک سازی زرند گفت: یکی از مشکلات این کارخانه در سالهای گذشته، پائین بودن عمر مفید واگن ویژه حمل کک داغ بوده است و اکنون جوانان متخصص ایرانی موفق به حل این مشکل شده اند .

واگن سازی زرند

وی با اشاره به اینکه عمر مفید واگن های وارداتی نهایتا ۴ سال است افزود: تعمیر یا جایگزینی این واگنها از سوی تکنیسین های خارجی ، زمان نسبتا زیادی لازم داشت و هزینه های سنگینی به کارخانه تحمیل می کرد اما نیروهای جوان ما موفق به ساخت واگن مشابه در خود کارخانه شده اند که به خاطر استفاده از آلیاژهای قوی تر ، عمر مفید آن حداقل ۱۰ سال است.

 متصدی زرندی مدیر واحد مکانیک کارخانه کک سازی زرند هم با اشاره به اینکه طراحی و ساخت این واگن ، ۱۰ ماه طول کشید، افزود: داخلی سازی این واگن هزینه های ما را به کمتر از یک ششم کاهش داده است .

وی گفت : تمام قطعات واگن جدید ، ساخت داخل کشور است و برای ساخت آن ۱۲۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است .

انتهای پیام/

منبع: صدا و سیما

لینک کوتاه

برچسب ها