• تاریخ انتشار : جمعه 19 مهر 1398 - 22:58
  • کد خبر : 30018
  • چاپ خبر

یادواره شهدای دانش آموز روستای سربنان برگزار شد

یادواره شهدای دانش آموز روستای سربنان برگزار شد اولین یادواره شهدای دانش آموز منطقه سربنان زرند تحت عنوان آبروی مدرسه، افتخار مدرسه در مدرسه ابتدایی شهید دکتر شریعتی ده احمدی سربنان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، در این مراسم آقای کاظمی مدیر محترم آموزش و پرورش، میرزایی حراست آموزش و پرورش،حسینی

یادواره شهدای دانش آموز روستای سربنان برگزار شد

اولین یادواره شهدای دانش آموز منطقه سربنان زرند تحت عنوان آبروی مدرسه، افتخار مدرسه در مدرسه ابتدایی شهید دکتر شریعتی ده احمدی سربنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، در این مراسم آقای کاظمی مدیر محترم آموزش و پرورش، میرزایی حراست آموزش و پرورش،حسینی نژاد به نمایندگی از امام جمعه، خانواده معظم شهدا و همچنین دانش آموزان روستای ختم و عیسی آباد و کهنوج و همچنین دانش آموزان شهدای سربنان متوسطه اول ده احمدی حضور داشتند.

در اقدامی قابل تحسین مدیر دبستان شهید شریعتی کلاس های مدرسه را با نام شهدا نامگذاری کرد.

یونس رستمی گفت: بعضی افراد به بهانه های واهی و پوچ نام متبرک و مقدس شهید را از تابلوهای معابر و خیابان ها پاک کردند و بنده با توجه به این کار و صحبت های اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند نگذارید نام و یاد شهدا در خاطره ها فراموش شود کلاس های مدرسه را با نام شهدا مزین کردیم به این صورت که کلاس اول و دوم را با نام شهید محمد رحمانی که فقط ١۵ سال داشت نام گذاری کردیم و کلاس سوم و چهارم را با نام شهید حسن سینایی که ١۶ سال داشتن نامگذاری کردیم و کلاس پنجم و ششم را با نام شهید حسین کاظمی که ١٧ سال داشت نامگذاری کردیم که هر سه شهید از منطقه سربنان هستند و جز کم سن وسال ترین شهدا هستند.

نمازخانه مدرسه را بادنام شهدای مدافع حرم به خصوص اولین شهید مدافع حرم زرند نامگذاری کردیم.

کارگاه و آزمایشگاه مدرسه با نام شهدای هسته ای شهیدان رضایی نژاد، علیمحمدی شهریاری و احمدی روشن نامگذاری کردیم و کلاس ورزش رو با نام شهید دانش آموز شهید حسین محمدی نامگذاری کردیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود