• تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 - 8:34
  • کد خبر : 30023
  • چاپ خبر
راه اندازی رشته راه اهن و متالوژی در دانشگاه پیام نور زرند

راه اندازی رشته متالوژی و راه آهن در دانشگاه پیام نور زرند

راه اندازی رشته متالوژی و راه آهن در دانشگاه پیام نور زرند صادق زاده فرماندار زرند در بازدید دکتر محسنی معاون اموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور کشور و دکتر حمیدیان مسئول بازرسی دانشگاه پیام‌نور کرمان از دانشگاه پیام‌نور شهرستان زرند خواستار راه اندازی دو رشته مهندسی متالوژی و راه آهن در این دانشگاه

راه اندازی رشته متالوژی و راه آهن در دانشگاه پیام نور زرند

صادق زاده فرماندار زرند در بازدید دکتر محسنی معاون اموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور کشور و دکتر حمیدیان مسئول بازرسی دانشگاه پیام‌نور کرمان از دانشگاه پیام‌نور شهرستان زرند خواستار راه اندازی دو رشته مهندسی متالوژی و راه آهن در این دانشگاه شد.

راه اندازی رشته راه اهن و متالوژی در دانشگاه پیام نور زرندبه گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، علی صادق زاده گفت: دانشگاهی می تواند پیشرو و موفق باشد که کیفیت آموزش خود را حفظ و ارتقا بخشد و فضای مطلوب تحصیل را با رعایت معیارهای علمی و آموزشی فراهم آورد.

وی افزود: دانشگاه پیام نور واحد زرند با توجه به ظرفیت های و پتانسیل های موجود توانسته خدمات ارزشمندی به دانشجویان ارائه نماید و با حفظ کیفیت آموزش در جهت کسب رضایت دانشجویان گام های مثبتی برداشته است.

معاون آموزش و تحصیلات دانشگاه پیام نور کشور گفت: در اهداف و ماموریت های بلندمدت دانشگاه پیام نور ارائه خدمات مطلوب تر به دانشجویان از اولویت هاست .

وی بیان داشت: با کسب مجوز جابه جایی رشته مهندسی راه آهن و متالوژی از کرمان به زرند، می توانیم ضمن کاهش رشته های کم متقاضی، رشته های پرمتقاضی را جایگزین نماییم.

وی لزوم وقت گذاری اعضای علمی در انجام وظایف آموزشی و سایر فعالیت های مرتبط با امور دانشگاه را ضروری دانست و افزود: ارائه خدمات علمی، دانشجو پروری ، تعامل سازنده بین دانشجو و استاد از مصادیق کارآمد درجذب و حفظ دانشجو می باشد.

وی اشاره کرد: در بحث توسعه رشته های دانشگاه، ساماندهی پایان نامه ها، اخذ مجوز راه‌اندازی مرکز رشد، رفع مشکل ساختمان واحد زرند و طرح کارآمد عملکرد مناسبی داشته‌ایم و در در طرح کارآمد و آموزش‌های آزاد به دنبال آن هستیم که دانشجویان بتوانند، با آموزش مهارت های لازم شکاف موجود در محیط کار را پر کنند.

انتهای پیام/

خبرنگار : ایمان ترکزاده

لینک کوتاه

برچسب ها