• تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 - 14:43
  • کد خبر : 30034
  • چاپ خبر

مدیری از بدنه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیری از بدنه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  فرماندار زرند در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند:  آقای سیف الدینی مدیری از جنس خود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که ۴ سال ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان را در کارنامه خود دارند. به گزارش پایگاه خبری زرند

مدیری از بدنه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی 

فرماندار زرند در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند:  آقای سیف الدینی مدیری از جنس خود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که ۴ سال ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان را در کارنامه خود دارند.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، فرماندار زرند در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مالزی با توجه به اقتصاد و فرهنگ غنی اش در برهه از زمان به عنوان الگوی جهان اسلام بود.

مراسم تودیع و معارفه رئیس ارشاد

او تصریح کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری با تکیه بر فرهنگ می توان به پیشرفت رسید. امروزه توانستیم در خیلی از جبهه ها اول شده و حرفی برای گفتن داشته باشیم همچنین با تکیه بر داشته های خود میتوانیم به هر آنچه مردم لایق آن هستند برسیم.

فرماندار ضمن تقدیر و تشکز از خدمات ۵ ساله احمد رشیدی بیان کرد: در زمان ریاست آقای رشیدی پای خیلی از هنرمندان به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باز شد، کارهای فرهنگی خوبی انجام گرفت وآرزوی توفیق برایشان دارم. ایشان به فعالیت فرهنگی خود در اداره آموزش و پرورش ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد: در شهرستان گام های بلندی برداشته شده است، افق های بزرگی در پیش روست، دربخش صنعتی و کشاورزی در کشور پیشرو هستیم در زمینه فرهنگی نیز باید راه توسعه . پیشرفت را طی کنیم.

فرماندار زرند راز موفقیت،توسعه و پیشرفت شهرستان زرند را در همدلی و اتحاد مسئولین دانست.

صادق زاده در ادامه ضمن آرزوی موفیقت برای ریاست جدید اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی خاطر نشان کرد: نیاز امروز جامعه ما به تعالی فرهنگ برکسی پوشیده نیست و باید در جهت تحقق آن تلاش کرد. آقای سیف الدینی مدیری از جنس خود ارشاد است که ۴ سال ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان را در کارنامه خود دارند. شهرستان زرند دارای هنرمندان و پتانسیل خوبی در زمینه فرهنگ و هنر است.

او در پایان افزود: نیاز شهرستان به فرهنگ همه جانبه است و همه باید در این حوزه تلاش کنند و از ظرفیت های موجود بهره مند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها