• تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مهر 1398 - 11:04
  • کد خبر : 30057
  • چاپ خبر

آزادی ۲۴مددجو از زندان زرند 

آزادی ۲۴مددجو از زندان زرند  رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با برقراری صلح و سازش بین اصحاب دعوا زمینه آزادی ۲۴ مددجو در زندان زرند فراهم گردید و زندانیان به آغوش گرم خانواده بازگشتند. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی رئیس دادگستری شهرستان زرند در تشریح عملکرد شورا‌های حل

آزادی ۲۴مددجو از زندان زرند 

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با برقراری صلح و سازش بین اصحاب دعوا زمینه آزادی ۲۴ مددجو در زندان زرند فراهم گردید و زندانیان به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی رئیس دادگستری شهرستان زرند در تشریح عملکرد شورا‌های حل اختلاف این شهرستان گفت: با تلاش کارکنان شورا‌های حل اختلاف شهرستان ۶۸۲ فقره پرونده در نیمه نخست امسال منتهی به سازش شده است که تعداد ۳۲۸ فقره پرونده مربوط به مصالحه حقوقی و ۳۵۴ پرونده مصالحه کیفری می‌باشد.

این مقام قضائی اعلام کرد:در شش ماهه‌ی ابتدای سال جاری ۳ هزار و ۷۴۵ پرونده وارد شورا‌های حل اختلاف این شهرستان شده است و در مقابل ۳ هزار و ۸۲۶ پرونده مختومه شده است.

رئیس حوزه قضایی شهرستان زرند بیان داشت: در زرند تعداد ۲۴ شعبه شورای حل اختلاف فعال می‌باشد که از این تعداد ۷ شعبه رایی و ۶ شعب صلحی و ۱۱ شعب روستایی می‌باشند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به عملکرد شعبه ویژه زندان شهرستان زرند افزود: اعضا و کارکنان این شعبه موفق شدند در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۸ از ۲۴۲ فقره پرونده‌های ارجاع شده به این شعبه ۲۰۹ فقره را مختومه نمایند و تعداد ۲۴ مددجو زندانی از زندان این شهرستان رهایی یابند.

انتهای پیام/

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

برچسب ها