• تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 - 21:01
  • کد خبر : 30075
  • چاپ خبر

تجلیل از دانش آموزان روشندل زرندی

تجلیل از دانش آموزان روشندل زرندی  طی مراسمی با حضور دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، مهندس صادق زاده فرماندار، حسین کاظمی رئیس اداره آموزش و پرورش و دکتر محمد ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی بمناسبت روز جهانی نابینایان(عصای سفید) از دانش آموزان روشندل زرندی تجلیل شد. به️ گزارش پایگاه

تجلیل از دانش آموزان روشندل زرندی 

طی مراسمی با حضور دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، مهندس صادق زاده فرماندار، حسین کاظمی رئیس اداره آموزش و پرورش و دکتر محمد ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی بمناسبت روز جهانی نابینایان(عصای سفید) از دانش آموزان روشندل زرندی تجلیل شد.

به️ گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، دکتر حسین امیری در این مراسم با اشاره به اینکه روز جهانی عصای سفید نشانه عزم و اراده جهانی برای تکریم و بهره مندی از توانایی های نابینایان است، گفت: وظیفه داریم محیطی را فراهم کنیم تا روشندلان در آن جامعه احساس انزوا و تنهایی نکنند.

️نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه این افراد با وجود معلولیت و محدودیت از پای ننشسته اند افزود: باید ضمن فراهم کردن زمینه رشد استعدادهای نابینایان، برای بالابردن و به روز کردن ظرفیت‌های آنها در سطح کشور تلاش کرد.

️فرماندار زرند نیز در این مراسم از ایجاد بسترهای مناسب برای معلولین و روشندلان در فضای شهرستان اشاره کرد: باید فضاهای شهری برای استفاده معلولین و جامعه هدف بهزیستی بیش از پیش آماده و مهیا شود.

️علی صادق زاده بیان داشت : تلاش برای ارتباط مناسب و برنامه‌ریزی در آینده دو رکن اساسی و مهم موفقیت روشندلان است.

وی از درصد بالای نابینایان و کم بینایان شهرستان در مقاطع تحصیلی افزود: خوشبختانه شرایطی فراهم شده است تا همه افراد دارای معلولیت بتوانند از شرایط تحصیلی در زرند استفاده نمایند.

️دکتر محمد ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاشهای نابینایان شهرستان گفت: خداوند مهربان هرگاه نعمتی از انسان می گیرد به ازای آن موهبات متعدد و بسیاری به افراد اعطا می کند که معلولین نیز از این قشر افراد جامعه می باشند.

️محمد ابراهیمی صفای باطن، خلوص نیت و هوشیاری مثال زدنی روشندلان را ستود و اظهار داشت: زندگی و بهره مندی از تمام امکانات حق طبیعی روشندلان است.

️رئیس بهزیستی شهرستان زرند مشکل بیکاری واشتغال و مناسب سازی معابر را از موارد درخواستی معلولین دانست و افزود: در حال ارائه برنامه های و همکاری با نهادهای مربوطه برای مناسب سازی معابر می باشیم. 

️وی به فعالیتهای اداره بهزیستی در این خصوص اشاره کرد و گفت: بهزیستی با تعامل و همکاری خیرین و سایر دستگاههای اجرایی، تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب و پسندیده‌تر به وجود مددجویان تحت پوشش خود بکار گیرد.

 در این مراسم از چندین دانش آموز، معلول و روشن دل با اهدا گل در مدرسه دخترانه شهید کارآمد زرند تجلیل شد.

انتهای پیام/

خبرنگار: ایمان ترکزاده

لینک کوتاه

برچسب ها