• تاریخ انتشار : جمعه 26 مهر 1398 - 21:43
  • کد خبر : 30099
  • چاپ خبر

دشمنان نمی خواهند پرچم امام حسین(ع) بلند شود

دشمنان نمی خواهند پرچم امام حسین(ع) بلند شود نمازجمعه این هفته به امامت حجت السلام مجتهدی امام جمعه ریحان شهر باحضور مردم ولایت مدار این شهر در مصلای نماز جمعه برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، حجت السلام مجتهدی امام جمعه ریحان شهر اشاره به  پیاده روی اربعین شعار هیهات من الذله است

دشمنان نمی خواهند پرچم امام حسین(ع) بلند شود

نمازجمعه این هفته به امامت حجت السلام مجتهدی امام جمعه ریحان شهر باحضور مردم ولایت مدار این شهر در مصلای نماز جمعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، حجت السلام مجتهدی امام جمعه ریحان شهر اشاره به  پیاده روی اربعین شعار هیهات من الذله است دانست و گفت: بدین معنا که مسلمانان نمی‌خواهند زیربار ظلم باشند ،دشمنان نمی خواهند پرچم امام حسین(ع) بلند شود چون این پرچم، پرچم شهادت و استقامت است و ملت‌ها را بیدار می‌کند که در مقابل ظلم بایستند.

مجتهدی به نقل از روایت افزود: جبرئیل به پیغمبر فرمودند کربلا پاک ترین نقطه روی زمین وبا عظمت ترین جایگاه برای شما مسلمانان است کربلا جایی ایست که فرزندت در انجا به شهادت می رسد و جبریل خبر را برای پیغمبر آورد و پیغمبر آن را برای مردم روایت کرد.

وی بیان کرد:کربلا یکی از سرزمین های بهشت و یکی از باغ های بهشت است،هرکس زیارت خانه خدا برود ملائکه اسم آن را می نویسد وهرکس زیارت امام حسین در کربلا برود بالاتر از خانه خدا نصیبش می شود.

حجت السلام مجتهدی بیان داشت: حامیان این سایت ضد انقلاب و سرشبکه آن باهوشیاری و انجام عملیات حرفه‌ای و چند وجهی جوانان مومن و انقلابی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران روح‌الله زم به دام افتاد و دستگیر شد و تاوان سال‌ها تبلیغات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحریک جوانان این مرز و بوم را باید بدهد.

وی تصریح کرد: این اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) ثابت کرد هیچ دشمنی چه در حوزه جنگ نرم و چه در حوزه جنگ سخت نمی‌تواند قدمی علیه ملت بزرگ ایران بردارد.

درپایان مجتهدی تقدیر و تشکر و قدردانی عمیق و صمیمانه خود را از این پاسداران حریم ولایت و ملت اعلام ‌می‌کنم و یقین دارم که ملت ما شاهد استمرار این پیروزی‌ها در پرتو مجاهدت‌های مخلصانه این عزیزان در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران خواهد بود.

انتهای پیام/

خبرنگار : ایمان ترکزاده

لینک کوتاه

برچسب ها