• تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مهر 1398 - 10:23
  • کد خبر : 30105
  • چاپ خبر

دیدار دوستانه تیمهای هندبال بزرگسالان زرند و بزرگسالان زارچ

دیدار دوستانه تیمهای هندبال بزرگسالان زرند و بزرگسالان زارچ بازیکنان تیم هندبال بزرگسالان شهرستان زرند که خود را آماده حضور در مسابقات لیگ ۲ کشور می کنند در دیداری تدارکاتی روبروی تیم هندبال دسته یکی زارچ به میدان رفتند. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، به گفته حسن جعفری سرمربی تیم هندبال زرند، با توجه

دیدار دوستانه تیمهای هندبال بزرگسالان زرند و بزرگسالان زارچ

بازیکنان تیم هندبال بزرگسالان شهرستان زرند که خود را آماده حضور در مسابقات لیگ ۲ کشور می کنند در دیداری تدارکاتی روبروی تیم هندبال دسته یکی زارچ به میدان رفتند.
به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، به گفته حسن جعفری سرمربی تیم هندبال زرند، با توجه به اینکه مسابقات دسته دو کشور در آذرماه برگزار می گردد و زرند نماینده استان کرمان در این مسابقات است لذا جهت حضور پرقدرت در این مسابقات اقدام به برگزاری دو دیدار با تیم هندبال زارچ (قهرمان سال گذشته زارچ) که برای مسابقات لیگ دسته اول کشور آماده می شود، نمود.


این دو مسابقه که در روزهای جمعه و شنبه مورخ  ۲۶ و ۲۷  مهرماه در شهر زارچ یزد برگزار شد با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ به سود زارچ و نتیجه مساوی ۲۱ به اتمام رسید.
جعفری در ادامه گفت: تیم ما از بازیکنان نوجوان و جوان در ترکیب خود استفاده می کند و امید است بتوانیم نتایج قابل قبولی در مسابقات دسته دو کشور کسب نماییم که البته نیازمند حمایت مسئولین دلسوز ورزش شهرستان هستیم.
لازم به ذکر است آقای دکتر خوشنویس (مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال کشور) از مهمانان ویژه دیدار دوم دو تیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها