• تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 - 12:45
  • کد خبر : 30136
  • چاپ خبر

اختصاص ۱۵میلیارد ریال برای بهسازی معابر مسکن مهر

 اختصاص ۱۵میلیارد ریال برای بهسازی معابر مسکن مهر مهندس مهدلو شهردار زرند از آغاز عملیات خاک برداری،زیر سازی،تسطیح،جدول گذاری معابر شهرک مهر زرند خبر داد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، مهدلو شهردار زرند با اعلام این خبر گفت: با توافقات انجام شده بین مدیران ذیربط مقرر شد شهرداری تمامی فعالیتهای عمرانی در این مجموعه

 اختصاص ۱۵میلیارد ریال برای بهسازی معابر مسکن مهر

مهندس مهدلو شهردار زرند از آغاز عملیات خاک برداری،زیر سازی،تسطیح،جدول گذاری معابر شهرک مهر زرند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، مهدلو شهردار زرند با اعلام این خبر گفت: با توافقات انجام شده بین مدیران ذیربط مقرر شد شهرداری تمامی فعالیتهای عمرانی در این مجموعه ها را به انجام برساند .

مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند افزود: این پروژه شامل رفع نقص، بهسازی و آسفالت جدید چند هزار متر مربع از خیابان های اصلی و فرعی مسکن مهر، می باشد .

شهردار زرند گفت:خیابان ها و معابری که واحدهای مسکن مهر در آنها احداث شده اغلب خاکی و نامناسب برای تردد ساکنان این واحدهاست و همین امر موجب نارضایتی آنها شده است که با انجام عملیات بهسازی و آسفالت این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

وی هزینه اجرای این طرح را بالغ بر ۱۵میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با توجه به بالا بودن حجم خدمات در این منطقه، شهرداری اولویت را به بهسازی معابر اختصاص داده است.

مهدلو در پایان تصریح کرد: توسعه و آبادانی شهر زرند با مشارکت همه شهروندان، عملکرد مناسب شورای شهر و شهرداری و سایر مسئولان امکان پذیر است و امیدواریم با همکاری همه شهروندان بتوانیم شهر زیبا و در خور نام شهروندان بسازیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها