• تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 - 13:05
  • کد خبر : 30157
  • چاپ خبر

رکاب زنی دو گروه از دوچرخه سواران زرندی تا مشهد مقدس

رکاب زنی دو گروه از دوچرخه سواران زرندی تا مشهد مقدس  دوچرخه سواران زرندی در قالب دو گروه همزمان با ایام شهادت امام رضا علیه السلام مسیر زرند تا مشهد مقدس را رکاب میزنند. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، علی توحیدی سرپرست تیم دوچرخه سواری ثامن الحجج گفت: این تیم (ع) از سال ۱۳۷۶

رکاب زنی دو گروه از دوچرخه سواران زرندی تا مشهد مقدس

 دوچرخه سواران زرندی در قالب دو گروه همزمان با ایام شهادت امام رضا علیه السلام مسیر زرند تا مشهد مقدس را رکاب میزنند.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، علی توحیدی سرپرست تیم دوچرخه سواری ثامن الحجج گفت: این تیم (ع) از سال ۱۳۷۶ تاسیس شده و هر ساله در چنین ایامی مسیر زرند تا مشهد مقدس را رکاب میزنند.

او در ادامه خاطر نشان کرد: به دلیل استقبال دوچرخه سواران از این حرکت رکاب زنان به دو گروه ثامن الحجج (ع) و زراوند تقسیم شده اند که در فواصل زمانی مختلف این مسیر را طی کنند.

علی افضلی مسئول فرهنگی گروه دوچرخه سواران زراوند شهرستان زرند گفت: این دو گروه فاصله ۹۴۰ کیلومتری زرند تا حرم امام رضا (ع) را رکاب می زنند.

او افزود: این گروه به مدت ۱۰ سال است که این حرکت را انجام می دهد.

افضلی بیان کرد: دوچرخه سواران این گروه به طور متوسط روزانه ۱۳۰ کیلومتر رکاب میزنند.

محسنی یکی از دوچرخه سواران این گروه به خبرنگار ما گفت: هدف از برگزاری و برپایی این حرکت آماده سازی زمینه ظهور و عرض ارادت به امام زمان (عج) است.

یکی از رکاب زنان نیز گفت: ما این مسیر ۹۴۰ کیلومتری را برای نشان دادن ارادت خود به ساحت اهل بیت به ویژه امام رضا علیه السلام رکاب میزنیم.

انتهای پیام/

عکس: مهدی کارگر

لینک کوتاه

برچسب ها