• تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 - 15:48
  • کد خبر : 30161
  • چاپ خبر

نواخته شدن زنگ وقف در زرند

نواخته شدن زنگ وقف در زرند همزمان با آغاز دهه وقف زنگ وقف با حضور مسئولین اجرایی و قضایی و فرهنگی شهرستان زرند و با مشارکت دانش آموزان مدرسه باب الحوائج این شهرستان نواخته شد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، علی صادق زاده فرماندار زرند با بیان اینکه وقف جنبه‌های مختلفی دارد بر نهادینه

نواخته شدن زنگ وقف در زرند

همزمان با آغاز دهه وقف زنگ وقف با حضور مسئولین اجرایی و قضایی و فرهنگی شهرستان زرند و با مشارکت دانش آموزان مدرسه باب الحوائج این شهرستان نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، علی صادق زاده فرماندار زرند با بیان اینکه وقف جنبه‌های مختلفی دارد بر نهادینه شدن فرهنگ حسنه وقف بویژه در نسل جوان تاکید کرد و اظهار داشت: با ترویج این فرهنگ از برکات وقف در زمینه های مختلف بهره مند شویم.

حجت الاسلام قادری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند ، در آغاز این مراسم ، هدف از نواختن زنگ وقف در مدارس ترویج فرهنگ و سنت حسنه وقف در بین آینده‌سازان جامعه اسلامی  و آشنایی دانش‌آموزان با وقف و موقوفات دانست.

او  تاثیر وقف را در پیشرفت علم موثر و با اهمیت دانست و اظهار کرد: واقفان نیک اندیش با وقف اموال خود در پی توانمند کردن جامعه خود بوده اند، او گفت: اگر این فکر و فرهنگ در جامعه امروزی ما هم بدرستی نهادینه شود در جامعه افراد نیازمند هم توانمند می شوند.

حجت الاسلام قادری با بیان اینکه این برنامه فرهنگی در راستای شناساندن و آشنایی دانش آموزان با موضوع وقف است، افزود: در این راستا مسابقه انشا با موضوع وقف در دستور کار قرار گرفته است.

در این مراسم یکی از دانش آموزان انشا خود را با موضوع وقف قرائت کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها