• تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آبان 1398 - 21:49
  • کد خبر : 30173
  • چاپ خبر

یادواره شهدای روستای مدبون حتکن

یادواره شهدای روستای مدبون حتکن یادواره دو شهید سرافراز و والامقام روستای مدبون از توابع دهستان حتکن زرند برگزار شد. ️به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، علی صادق زاده فرماندار زرند در یادواره شهدای گفت: درس ایثار و مقاومت را همواره از صدر اسلام تا انقلاب از شهدا آموخته ایم و این امنیت و

یادواره شهدای روستای مدبون حتکن

یادواره دو شهید سرافراز و والامقام روستای مدبون از توابع دهستان حتکن زرند برگزار شد.

️به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، علی صادق زاده فرماندار زرند در یادواره شهدای گفت: درس ایثار و مقاومت را همواره از صدر اسلام تا انقلاب از شهدا آموخته ایم و این امنیت و آرامش امروز را مدیون رشادت و از خودگذشتگی آنان هستیم.

️وی اشاره کرد: ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه فخر و مباهات و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند؛ مثل شهید آبشناسان از شهدای ارتش که در جنگ تحمیلی لقب شیرصحرا نام گرفت و با ایثار و جانفشانی خود و همرزمانش، در صحنه نبرد دشمن را به شدت زمینگیر کرد.

️فرماندار زرند بیان داشت: به فضل الهی راه عزت و سربلندی را با صلابت و اقتدار پیموده ایم و در برابر هجمه ها و تحریم های ظالمانه دشمنان این مرز و بوم مقاومت کرده ایم.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در شرایط سخت اقتصادی راه بن بست وجود ندارد افزود: به پشتیبانی و حمایت مردم خداجو و همیشه در صحنه و وحدت و یکدلی مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری در عرصه جهانی همه دسیسه ها و نیرنگ های دشمنان را خنثی کرده ایم.

️صادق زاده به حجم فزاینده سرمایه گذاری ها در بخش صنعت و معدن، کشاورزی و نیز دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در شهرستان زرند اشاره کرد و اظهار داشت: با افزایش اعتبارات در سال جاری؛ گام های بلند در احداث و توسعه راه های ارتباطی، تکمیل بیمارستان ۱۴۶ تختخوابی سینا، ایجاد اشتغال جوانان جویای کار در پروژه های بزرگ صنعتی و تولید شمش فولاد تا پایان سال جاری در مجتمع فولاد سازی برداشته ایم.

انتهای پیام/

خبرنگار: ایمان ترکزاده

لینک کوتاه

برچسب ها