• تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1398 - 9:09
  • کد خبر : 30183
  • چاپ خبر

مراسم عزاداری مشترک نیروهای نظامی وانتظامی در زرند برگزار شد

مراسم عزاداری مشترک نیروهای نظامی وانتظامی در زرند برگزار شد همزمان با شهادت پیامبر اکرم (صل الله علیه وآله وسلم) ، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام مراسم عزاداری وسوگواری با حضور نیروهای نظامی و انتظامی،بسیجیان و پیشکسوتان دفاع مقدس زرند از حسینیه ثارالله تا میدان بازار زرند برگزار شد. به گزارش

مراسم عزاداری مشترک نیروهای نظامی وانتظامی در زرند برگزار شد

همزمان با شهادت پیامبر اکرم (صل الله علیه وآله وسلم) ، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام مراسم عزاداری وسوگواری با حضور نیروهای نظامی و انتظامی،بسیجیان و پیشکسوتان دفاع مقدس زرند از حسینیه ثارالله تا میدان بازار زرند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، مراسم به مناسبت ۲۸ صفر شهات نبی مکرم اسلام حضرت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)  و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام مراسم سوگواری وعزاداری با حضور نیروهای نظامی و انتظامی از حسینیه ثارالله سپاه زرند تا میدان بازار برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم زیارت عاشورای امام حسین (علیه السلام) با حضور نیروهای نظامی وانتظامی در حسینیه ثارالله سپاه زرند برگزار گردید .

در این مراسم سرهنگ اکبرکردی فرمانده سپاه زرند با تسلیت ایام پایانی ماه صفر گفت :خداوند متعال را شاکر وسپاسگذاریم که توفیق داد در ماه محرم وصفر بهترین توشه را برگیریم و از خداوند متعال می خواهیم که این عزاداری ناچیز را از ما قبول نمایند واین عنایتی است که به من وشما داده است و بتوانیم مزدی که در این دو ماهه گرفتیم خوب نگهداری کنیم و توشه ای برای آخرت ما باشد و هم در این دنیا و آن دنیا ائمه معصومین (علیهم السلام)دست ما را بگیرند.

انتهای پیام/

خبرنگار: حسین بخشی

لینک کوتاه

برچسب ها