• تاریخ انتشار : جمعه 10 آبان 1398 - 22:04
  • کد خبر : 30210
  • چاپ خبر

شرکت سر آشپزان موکب اربعین زرند در کلاس آموزشی شف فرنسوا

شرکت سر آشپزان موکب اربعین زرند در کلاس آموزشی شف فرنسوا تعدادی از سرآشپزان موکب اربعین زرند در معیت محمد ذوالحسنی و سیدعباس مسعودی در کلاس آموزشی شف فرانسوا از کشور فرانسه شرکت خواهند کرد. سیدعباس مسعودی از چهره های شاخص صنعت غذای استان در گفتگو با  خبرنگار زرند نیوز  با اشاره به اهمیت آموزش

شرکت سر آشپزان موکب اربعین زرند در کلاس آموزشی شف فرنسوا

تعدادی از سرآشپزان موکب اربعین زرند در معیت محمد ذوالحسنی و سیدعباس مسعودی در کلاس آموزشی شف فرانسوا از کشور فرانسه شرکت خواهند کرد.

سیدعباس مسعودی از چهره های شاخص صنعت غذای استان در گفتگو با  خبرنگار زرند نیوز  با اشاره به اهمیت آموزش در بهبود سلامت غذایی و نیز رونق کسب و کار گفت: امروزه صنعت غذا به یک صنعت بسیار مهم در گردشگری تبدیل شده و علاقمندان فراوانی در جهان برای تجربه ی غذاهای سالم و سنتی سایر کشورها اقدام به سفر می کنند.

مسعودی افزود: در همین راستا با همکاری آقای محمد ذوالحسنی که از سرآشپزان شناخته شده  می باشد تصمیم گرفتیم تا به اتفاق تعدادی دیگر از همکاران به این دوره ی آموزشی و معتبر که به مدت ۳روز در مرکز آموزش هتلداری و گردشگری ماربین برگزار میشود شرکت کنیم تا بتوانیم سهمی هر چند اندک در معرفی شهرستان زرند،جذب گردشگر، رونق فضای کسب و کار و مهمتر از همه ارتقای سطح سلامت غذایی بر عهده بگیریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها