• تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 - 9:01
  • کد خبر : 30217
  • چاپ خبر

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در زرند

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در زرند فرماندار زرند با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان امسال متفاوت ‌تر از سال‌های قبل در دستور کار قرار دارد، از برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، علی صادق زاده در نشست کمیته برنامه ریزی برگزاری

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در زرند

فرماندار زرند با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان امسال متفاوت ‌تر از سال‌های قبل در دستور کار قرار دارد، از برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، علی صادق زاده در نشست کمیته برنامه ریزی برگزاری راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبانماه در شهرستان، ضمن گرامیداشت هفته دانش آموزی، گفت: انقلاب اسلامی ایران، عزت، سرافرازی و موفقیت در عرصه های مختلف را مدیون و مرهون خون شهداء و حضور مردم بصیر و همیشه در صحنه خود می باشد.

علی صادق زاده با اشاره به نامگذاری ۱۳ آبان بعنوان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، خواستار حضور پرشور مردم ولایت مدار و متدین زرندی همراه با دانش آموزان در مسیر راهپیمایی شد تا بار دیگر با حضور حماسی خود انزجارشان را از استکبار جهانی اعلام و با آرمانهای والای شهداء، امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید بیعت نمایند.

وی با بیان اینکه امروز در سطح جهان شاهد افول قدرت استکبار جهانی خصوصاً آمریکای جهان خوار و دست نشانده هایش هستیم، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا این راهپیمایی متفاوت‌تر از سال‌های قبل در زرند برگزار شود.

صادق زاده افزود: مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال در شهرستان زرند از ساعت ۹ صبح آغاز و از یک مسیر اصلی چهارراه برق به سمت حسینیه ثارالله سپاه زرند برگزار می‌شود.

لینک کوتاه

برچسب ها