• تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 - 12:16
  • کد خبر : 30226
  • چاپ خبر

کاهش ۳۱ درصدی جمعیت زندان زرند

کاهش ۳۱ درصدی جمعیت زندان زرند رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با انجام دستورالعمل ابلاغی قوه قضائیه شاهد کاهش ۳۱ درصدی زندان شهرستان زرند هستیم. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی، رئیس دادگستری شهرستان زرند صبح امروز در پایان بازدید از مجموعه زندان این شهرستان گفت: شاهد کاهش ۳۱

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با انجام دستورالعمل ابلاغی قوه قضائیه شاهد کاهش ۳۱ درصدی زندان شهرستان زرند هستیم.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی، رئیس دادگستری شهرستان زرند صبح امروز در پایان بازدید از مجموعه زندان این شهرستان گفت: شاهد کاهش ۳۱ درصدی جمعیت کیفری زندان زرند در هفت ماهه‌ی امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هستیم.

محمدی انجام اقدامات لازم در خصوص دستورالعمل‌های ابلاغی ریاست قوه قضائیه در خصوص کاهش جمعیت کیفری و استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس را از عمده دلایل کاهش جمعیت کیفری در شهرستان برشمرد.

او افزود: بازدید هفتگی قضات محاکم حقوقی و کیفری دادگستری زرند از زندان شهرستان در راستای کاهش جمعیت کیفری و حفظ حقوق شهروندی صورت می‌پذیرد.

محمدی گفت: بیشترین جرائم منجر به زندان مربوط به مواد مخدر و سرقت هستند که عمده این متهمین دارای سابقه می‌باشند که با اجرای سازوکار‌های اصلاحی مانع از ورود مجدد ایشان به زندان شویم.

در این بازدید رئیس دادگستری شهرستان زرند ضمن دیدار با مددجویان و محکومان مالی به بررسی مشکلات آن‌ها پرداخت و دستورات قضائی لازم را در این رابطه صادر کرد.

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها