• تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آبان 1398 - 12:04
  • کد خبر : 30231
  • چاپ خبر
مراسم تشییع سبکبال عاشق سید حمیدرضا مختاری

به برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی امنیت بی نظیری در منطقه و دنیا دارد

به برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی امنیت بی نظیری در منطقه و دنیا دارد فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی افتخار دارد بیش از ۱۲ هزار شهید رو در راستای تامین امنیت، نظم و امنیت اجتماعی برای این نظام تقدیم کرده است، در کارنامه افتخار شهرستان زرند و شما مردم عزیز تقدیم بیش از

به برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی امنیت بی نظیری در منطقه و دنیا دارد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی افتخار دارد بیش از ۱۲ هزار شهید رو در راستای تامین امنیت، نظم و امنیت اجتماعی برای این نظام تقدیم کرده است، در کارنامه افتخار شهرستان زرند و شما مردم عزیز تقدیم بیش از ۵۸۰ شهید است که این شهید پانصد و هشتاد و یکمین شهید در سند افتخار شما مردم خوب شهرستان زرند است.

مراسم تشییع سبکبال عاشق سید حمیدرضا مختاری به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، مراسم تشییع پیکر سبکبال عاشق “سید حمیدرضا مختاری” با حضور سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان و مسئولین نظامی، انتظامی و  اجرایی و مردم شهید پرور شهرستان زرند برگزار شد. سردار ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان در این مراسم بیان کرد: امروز در کشور عزیز اسلامی شاهد امنیت بی نظیری در منطقه و دنیا هستیم.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: به برکت وجود رهبری و فرماندهی ولی امر مسلمین است که الحمدالله امروز شاهد امنیت مطلوب و ایده آلی در کشور هستیم. وضعیت کشورهای منطقه را شاهد هستید. حتی امروز در کشورهایی که دایه امنیت دارند شاهد ناامنی های بسیاری هستیم. توطئه ها و دشمنی های استکبار جهانی آمریکا منطقه را نا امن کرده است اما در ایران اسلامی مردم عزیز این کشور در کمال آرامش و امنیت مشغول گذران زندگی شان هستند.

او ادامه داد: علی رغم تحریم ها، مشکلات اقتصادی توطئه‌های گروه های تروریستی، منافقین کوردل و معاندین؛ اما کشور عزیز اسلامی ما امروز دارای امنیتی است که بسیاری از ملل و مردم کشورهای دیگر آرزویی اینگونه آرامش و آسایش را دارند. خداوند بزرگ را سپاس می گویم ما هم در کشورمان برای برقراری این امنیت سهیم بودیم، ارزشمندترین هزینه هایی که امروز برای تامین آسایش و امنیت شما خواهران و برادران عزیز در این شهر، استان و کشور عزیزمان هست، هم این شهدای والامقامی است که امروز تقدیم کردیم.

فرزند عزیز شما حمیدرضای عزیز و بزرگوار از شهر شما به دورترین نقطه مرزی رفته و در یگان مرزبانی مشغول تامین امنیت این کشور بوده است نقطه صفر مرزی فرزندان شما در نیروی پرافتخار انتظامی تا مرکز کشور درون شهرها تامین کننده نظم و امنیت هستند حتما همین هزینه رو بایستی داد و خواهیم داد.

او در ادامه افزود: اساساً این سرباز و سربازان نیروهای نظامی، سپاهیان عزیز و انتظامی که برای امنیت لباس رزم بر تن می‌کنند بالاترین افتخار و هدفشان شهادت است.

سردار ناظری یادآور شد: برای امنیت و آرامش این مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد، با افتخار جان و هستی خودمان را تقدیم می کنیم تا مردم در آرامش و امنیت باشند. آن کوردلان بدانند، استکبار جهانی بداند، ایران اسلامی سربلند ایستاده و در مقابل هیچ ابرقدرتی سرخم نخواهد آورد در مقابل هیچ تحریم و فشاری کوتاه نخواهد آورد، این روحیه مقاومت روحیه ایثار برای همه مردم ایران و کشورهای منطقه یک درس بزرگ شده است، امروز مقاومت حرف اول را در منطقه در دنیا میزند استکبار جهانی از این مقاومت از این صبر خانواده شهدای ما از این گذشت و ایثارگری نیروهای رزمنده، این نظام عصبانی هستند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه باید پیام شهدا را خوب بدانیم، تشریح کرد: خواهران عزیز و بزرگوار خودم در شهرستان زرند خوب می‌دانید این شهدا با تقدیم جانشان چه پیامی برای آنها دارند، صحرای کربلا و شهدای کربلا چه پیامی رو توسط حضرت زینب کبری سلام الله علیها منتقل کردند، از شما چه میخواهند؛ حجاب و عفافی که امروز دغدغه این شهدا بوده برای امنیت و برای حفظ حجاب شما این عزیزان، جان خودشان را تقدیم کردند.

او در ادامه افزود: پیروی از خط سرخ این شهدا و ولایت مداری این شهدا، این سربازان و همه سربازان نیروهای نظامی و انتظامی در خط ولایت و پیرو سرور و سالار شهیدان حضرت آقا اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

فرمانده انتظامی استان اظهارداشت: نیروی انتظامی افتخار دارد بیش از ۱۲ هزار شهید رو در راستای تامین و امنیت تامین نظم و امنیت اجتماعی برای این نظام تقدیم کرده است، در کارنامه افتخار شهرستان زرند و شما مردم عزیز تقدیم بیش از ۵۸۰ شهید است که این شهید ۵۸۰ و یکمین شهید در سند افتخار شما مردم خوب شهرستان زرند است.

او یادآور شد: این شهید همچون شهدای قبل در مدت مرخصی اخیر خودش در عزاداری سرور و سالار شهیدان در این شهرستان در جمع شما مردم عزادار آقا امام حسین (ع) بود در هیئت عزاداری شان عزاداری کرد، سینه زنی کرد که خانواده‌اش هم گفته بود که این مأموریت شاید مأموریت آخر من باشد.

فرمانده انتظامی کرمان گفت: ای شهید عزیز ما به شما افتخار می‌کنیم، سرباز عزیزمان که در مرزبانی مشغول خدمت سربازی بودند در برگشت از ماموریتی که برای برخورد و تامین امنیت محورهای مرزی داشتند به اتفاق همرزمانشان در سانحه رانندگی جان خودش رو تقدیم میکند.

او افزود: برای ارتقاء نظم و امنیت این نظام درود می فرستیم به روح مطهر این شهید و آرزوی صحت و سلامتی برای آن عزیزان مجروحین و جانبازانی که در این حادثه در این طوفان شدید دچار این سانحه شدن داریم.

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطر نشان کرد: افتخار می کنیم به شما مردم وفادار، مردم ولایت‌مدار و مردم شهیدپرور خدمت می‌کنیم، افتخار می‌کنیم خدمتگزارترین درخواست شما در حوزه نظم و امنیت رو به عهده داریم.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند نیز در مراسم تشییع پیکر سبکبال عاشق سیدحمیدرضا مختاری ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این بزرگوار و مسئولین و سربازان وفادار به جمهوری اسلامی بیان کرد: شهدای شهرستان میهمان دارند، ای شهید سلام ما بازماندگان، را به دوستان شهیدمان برسانید.

او در ادامه افزود: امام بزرگوار می فرمایند:”حفظ جمهوری اسلامی واجب است” حتی از امام عصر واجب تر. امام در بخشی از سخنانشان در مورد دفاع از کشور فرمود: به ملت عزیز ایران توصیه می کنم نعمتی که به دست آوردید را حفظ کنید. این شهید تنها پسر این خانواده هست، شریف ترین مرگ ها شهادت در راه خداست بالاترین خوبی که خداوند نصیب خانواده ای می کند شهادت است.

امام جمعه زرند اظهار داشت: مادر شهید اعلام کرده است من افتخار می کنم فرزندم شهید شده و به مرگ عادی از دنیا نرفته است.

او خاطر نشان کرد: هیچ راه نجاتی از مرگ و مردن نیست. چه خوب است مرگ و مردن با افتخار و شرافت و شهادت در راه خدا باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی تاکید کرد: این شهید در حال ماموریت شهید شده و شهید محسوب می شود، هیچ داغی بدتر از از دست دادن فرزند جوان نیست ولی شهادت در راه خدا داغ را آسان می کند.

مراسم رسمی تشییع پیکر سبکبال عاشق سید حمیدرضا مختاری از جلوی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آغاز و به طرف چهار راه برق ادامه داشت و در پایان در زادگاهش روستای آبپنگوئیه به خاک سپرده شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها