• تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1398 - 9:45
  • کد خبر : 30247
  • چاپ خبر

نشست بصیرتی با موضوع استکبار ستیزی در دانشگاه آزاد اسلامی زرند

نشست بصیرتی با موضوع استکبار ستیزی در دانشگاه آزاد اسلامی زرند به مناسبت گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان ماه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند میزبان نشست بصیرتی با موضوع استکبار ستیزی با سخنرانی دکتر مهدی کوچک زاده نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بود. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز این نشست به

نشست بصیرتی با موضوع استکبار ستیزی در دانشگاه آزاد اسلامی زرند

به مناسبت گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان ماه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند میزبان نشست بصیرتی با موضوع استکبار ستیزی با سخنرانی دکتر مهدی کوچک زاده نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بود.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز این نشست به همت بسیج دانشجویی شهرستان زرند و همکاری مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند و با حضور پرشور دانشجویان، حوزویان و بسیجیان شهرستان برگزار گردید.

دکتر کوچک زاده به تشریح فلسفه استکبار ستیزی انقلاب اسلامی پرداخت و با بیان مختصری از مواضع متفاوت پیشوایان معصوم علیهم السلام در شرایط مختلف زمانی برای حفظ اسلام، به این نکته بسیار مهم دین مبین اسلام ناب محمدی( صلوات الله علیه و آله و سلم) و مکتب تشیع اشاره کرد که اصل در این مکتب حیات بخش تسلیم امت در برابر خداوند و اولیای معصوم الهی و تبعیت از امام است.

او با اشاره به مواضع استکبار ستیزی حضرت امام خمینی (قدس سره) بخشهایی از نامه پذیرش قطعنامه پایان جنگ تحمیلی را قرائت نموده و افزود: براساس این نامه، پذیرش قطعنامه و توقف جنگ تحمیلی تجسم مبارزه و مقاومت است نه سازش و مسئولین جامعه اگر پیرو واقعی خط امام راحل هستند همواره باید بر موضع نفی نظام سلطه و استکبار ستیزی تاکید کرده و عملا اهل استقامت باشند .

او در بخشی از سخنانشان تاکید کرد: طبق آرمانهای بلند امام راحل آمریکا و سایر زورگویان جلوه های مختلف استکبار و ظلم پیشگی اند و جنگ ما با ظلم و بی عدالتی و زورگویی و جنگ عقیده و استقامت در برابر مستکبرین عالم است .

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری آنا

لینک کوتاه

برچسب ها