• تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1398 - 13:27
  • کد خبر : 30260
  • چاپ خبر

انقلابی باشید و انقلابی بمانید

انقلابی باشید و انقلابی بمانید رئیس دادگستری شهرستان زرند بیان کرد: مهم ترین و حیاتی ترین نیاز کشور انقلابی بودن است ، انقلابی باشید و انقلابی بمانید. همزمان با ۱۳ آبان ماه، روز استکبارستیزی راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان با حضور پرشور مسئولین، دانش آموزان و مردم ولایت مدار شهرستان زرند همزمان با سراسر کشور با

انقلابی باشید و انقلابی بمانید

رئیس دادگستری شهرستان زرند بیان کرد: مهم ترین و حیاتی ترین نیاز کشور انقلابی بودن است ، انقلابی باشید و انقلابی بمانید.

همزمان با ۱۳ آبان ماه، روز استکبارستیزی راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان با حضور پرشور مسئولین، دانش آموزان و مردم ولایت مدار شهرستان زرند همزمان با سراسر کشور با شعار مرگ بر آمریکا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، حجت الاسلام محمدی رئیس دادگستری شهرستان زرند در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان، روز استکبار ستیزی در جمع راهپیمایان ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان و تبریک به دانش آموزان بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر امروزه جنگی به وقوع بپیوندد استقبال جوانان و نوجوانان امروزی بیشتر از جوانان و نوجوانان زمان انقلاب و جنگ تحمیلی است. جا دارد به تمام دانش آموزان تبریک گفت که قوت قلب این نظام و رهبری هستند.

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: مهم ترین و حیاتی ترین نیاز کشور انقلابی بودن است ، انقلابی باشید و انقلابی بمانید.

رئیس دادگستری شهرستان زرند به بیان ویژگی ها و شاخصه های فرد انقلابی پرداخت و گفت: اولین شاخصه فرد انقلابی این است به دنبال خودسازی و معنویت باشد، بسیار پرتلاش و پیگیر باشد. فرد انقلابی خستگی برایش معنا ندارد.

او افزود: یک فرد انقلابی راه شهدا را ادامه میدهد و آینده کشور برایش مهم است و نگران آینده ی انقلاب است، این انقلاب نیاز به کسانی دارد که خون دل بخورند، کسانی که برای آینده این نظام دلسوزی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی در ادامه تصریح کرد: این انقلاب ۴ عنصر و محور دارد، رهبری اولین عنصر این انقلاب است هر روز شاهد تلاش استکبار جهانی برای از بین بردن اعتقادات مردم ایران هستیم. دومین محور این انقلاب مسئولین انقلابی هستند که به هیچ عنوان به خنده های دشمن اعتماد نخواهند کرد.

او ادامه داد: مردم مهم ترین عنصر این انقلابند زیرا با تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی که وجود دارد اما دست از رهبری و انقلاب بر نمیدارند. چهارمین عنصر این انقلاب ظلم ستیزی و استکبار ستیزی از ویژگی های انقلابی است.

شایان ذکر است راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در شهرستان زرند از چهار راه برق به سمت حسینیه ثارالله برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها