• تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 - 9:31
  • کد خبر : 30287
  • چاپ خبر

بعد از ۱۳ سال سکانداری، هدایتگر اداره کار تکریم و معارفه شد

بعد از ۱۳ سال سکانداری، هدایتگر اداره کار تکریم و معارفه شد سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرند منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، در حاشیه کمیسیون کارگری شهرستان به ریاست علی صادق زاده فرماندار و با امضای رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، هادی ایرانمنش

بعد از ۱۳ سال سکانداری، هدایتگر اداره کار تکریم و معارفه شد

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرند منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، در حاشیه کمیسیون کارگری شهرستان به ریاست علی صادق زاده فرماندار و با امضای رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، هادی ایرانمنش مدیر سابق اداره کار زرند، به استناد ماده ۱۰۳ قانون خدمات کشوری پس از ۳۰ سال خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نائل و علیرضا ابراهیمی جایگزین وی شد.

ایرانمنش ۱۳ سال سکان مسئولیت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ زرند را برعهده داشت، که دیروز در محل فرمانداری و با حضور فرماندار زرند، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، جمعی از مسئولین اجرایی و نمایندگان جامعه کارگری شهرستان، جای خود را به ابراهیمی داد.

علیرضا ابراهیمی سیریزی قبل از این به مدت ۳ سال بعنوان کارشناس اشتغال و تعاون در اداره متبوع با مدرک کارشناسی ارشد جامعه شناسی مشغول به خدمت بوده است.

لینک کوتاه

برچسب ها