• تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 - 10:18
  • کد خبر : 30290
  • چاپ خبر

شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند بیانیه ای صادر نمود

شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند بیانیه ای صادر نمود به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، همزمان با فرارسیدن ۱۴ آبانماه، روز فرهنگ عمومی، شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند ضمن صادر نمودن بیانیه ای، خواستار حضور فعال، موثر و مستمر مردم شریف و ولایتمدار شهرستان زرند در صحنه‌های مختلف فرهنگی شده است. بسمه تعالی فرهنگ

شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند بیانیه ای صادر نمود

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز ، همزمان با فرارسیدن ۱۴ آبانماه، روز فرهنگ عمومی، شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند ضمن صادر نمودن بیانیه ای، خواستار حضور فعال، موثر و مستمر مردم شریف و ولایتمدار شهرستان زرند در صحنه‌های مختلف فرهنگی شده است.

بسمه تعالی

فرهنگ از اقتصاد هم مهمتر است، چرا؟ چون فرهنگ به معنای هوایی است که ما تنفس می‌کنیم، شما ناچار هوا را تنفس می‌کنید چه بخواهید و چه نخواهید، اگر تمیز باشد آثاری دارد و اگر تمیز نباشد آثاری دیگر.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

۱۴آبان ماه در تقویم کشور عزیزمان ایران به عنوان روز فرهنگ عمومی ثبت گردیده و این روز فرصت مناسبی جهت یادآوری اهمیت فرهنگ عمومی به مسئولین و مردم و لزوم توجه ویژه عموم مردم بر اهمیت مقوله فرهنگ عمومی است. باید با همدلی و مشارکت همه اقشار جامعه و با تلاش هماهنگ و با همدلی برای ارتقای فرهنگ عمومی گامی سازنده برداشته و رونق عادت های پسندیده و اخلاقیات نیکو و باورهای اسلامی ایرانی را پاس بداریم و در جهت تعالی ارزش ها ،معنویات و اخلاقیات آنچه در توان داریم خالصانه نثار کنیم.

شورای فرهنگ عمومی بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ،عالی ترین مرجع تصمیم سازی در رصد مسائل و مشکلات فرهنگی جامعه به حساب می آید . به همین دلیل و به تعبیری دیگر خط مقدم فرهنگ محسوب می شود تا در رسالت هدایت نظارت و رصد ابعاد فرهنگ جامعه را با هماهنگی و همکاری مردم فرهنگ دوست و بصیر ساماندهی نماید.

در همین راستا دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، امید دارد که جامعه متدین شهرستان زرند با الهام از فرهنگ اخلاق مدارانه ائمه اطهار که سرشار از صداقت، خوش خلقی با مردم و خانواده، صبر، امانت داری و صدها رفتار پسندیده دیگر که در همه شئونات زندگی ائمه اطهار درخشش داشته و در منابع ارزشمند دینی از آن یاد شده، بهره گیری نمایند.

همچنین این دبیرخانه، ۱۴ آبان ماه را که به عنوان روز فرهنگ عمومی نامگذاری شده را گرامی داشته و حضور فعال، موثر و مستمر مردم شریف و ولایتمدار شهرستان زرند در صحنه‌های مختلف فرهنگی را خواستار است.

توفیق همگان را در رسیدن به آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را از خداوند منان خواستاریم.

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها