• تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 - 13:12
  • کد خبر : 30304
  • چاپ خبر

اتصال مخصوص ریلی صنایع و معادن زرند به شبکه سراسری ریلی کشور

اتصال مخصوص ریلی صنایع و معادن زرند به شبکه سراسری ریلی کشور فرماندار زرند از اتصال مخصوص ریلی صنایع و معادن شهرستان به شبکه سراسری ریلی کشور جهت تسریع در روند جابه‌جایی و بالابردن کیفیت حمل و نقل مواد اولیه در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش خبری زرند نیوز ، علی صادق‌زاده در دیدار

اتصال مخصوص ریلی صنایع و معادن زرند به شبکه سراسری ریلی کشور

فرماندار زرند از اتصال مخصوص ریلی صنایع و معادن شهرستان به شبکه سراسری ریلی کشور جهت تسریع در روند جابه‌جایی و بالابردن کیفیت حمل و نقل مواد اولیه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبری زرند نیوز ، علی صادق‌زاده در دیدار با سرمایه‌گذاران صنعت تکمیلی و جنبی فولادسازی اظهار داشت: معتقدیم با حجم سرمایه‌گذاری‌ بالای صنعت و معدن در شهرستان، هم‌اکنون زرند به عنوان شاه‌راه ارتباطی صنایع و معادن منطقه شناخته می‌شود.

فرماندار زرند بیان کرد: تنوع سرمایه‌گذاری در زرند نسبت به دیگر شهرستان‌های استان و حتی کشور در حوزه‌های مختلفی همچون گردشگری، صنایع دستی، کشاورزی و از همه مهم‌تر صنعت فولاد سازی، بسیار بالاست و هم‌اکنون نگرانی در خصوص چگونگی جانمایی و فرآوری دیگر کارخانجات و صنایع تکمیلی و جنبی فولادسازی در آینده نزدیک با بهره‌برداری از کارخانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تنی فولاد زرند ایرانیان تا پایان سال جاری وجود دارد.

وی زرند را از معدود شهرستان‌هایی در سطح کشور و یا حتی جهان دانست که چرخه کامل تولید شمش فولادی، از مواد اولیه آن مجموعه معادن غنی ذغال‌سنگ تا کک‌سازی، کنسانتره و گندله‌سازی در آن وجود دارد که این موضوع برای سرمایه‌گذاران قدرتمند بخش خصوصی بسیار حائز اهمیت و ترغیب‌کننده است.

فرماندار زرند تصریح کرد: اتصال مخصوص ریلی صنایع و معادن شهرستان در آینده‌ای نزدیک به شبکه سراسری ریلی کشور جهت تسریع در روند جابه‌جایی و بالابردن کیفیت حمل و نقل مواد اولیه و محصولات شرکت فولاد زرند ایرانیان، یکی از امکانات فراهم‌شده در کنار و موازی توسعه فرآوری شمش فولادی است.

وی امکانات کامل و زیرساخت‌های فراهم‌شده در شهرک صنعتی شماره ۲ (منطقه بهشت وحدت) زرند به دلیل نزدیک بودن به کارخانه در حال احداث فولاد زرند ایرانیان را از بهترین گزینه جانمایی و ساخت کارخانجات و صنایع جنبی فولاد عنوان کرد.

لینک کوتاه

برچسب ها